Nieuwe Biathlontrainer

Oostenrijk, Ramsau am Dachstein

Mark Waldhuber wordt de nieuwe landestrainer en die gaat mij ook training geven. Ik was gisteravond bij Wolfgang om een luchtwapen en mijn KK kogels op te halen en die vertelde ook dat hij vandaag een gesprek over mij (de vliegende Hollander) met zijn hoogste baas zou hebben. Onder andere over het feit dat WSV Ramsau nog steeds weigeren om mij te trainen of mee te werken aan wat dan ook. Doordat ik mij gekwalificeerd heb voor het B kader is het een en ander toch weer aan het rollen. Gelukkig ken ik Mark al een heel poosje en heb ik al met hem getraind en met hem gewerkt want hij was vroeger de biatlonleraar van Reini. Ik heb zijn baan overgenomen bij Reini. Ook was hij degene die mij training wilde geven maar school mij verbood omdat ik in de langlauf klas zat. Om het eenvoudig te houden , hij is ook de zoon van Wolfgang en de broer van Iris die in de Worldcup loopt en de neef van Ulla en Felix.
Het is hier een echte klapper geweest dat ik die 3e plaats op de Oostenrijkse Kampioenschappen heb gepakt. Ik heb er nog meer vijanden mee gemaakt maar ook weer zaken meegewonnen.
Ook staan er nu veel atleten te dringen om mijn plek in het Steirerkader te krijgen maar ik ben tweede Steirer en heb mijn plaats behouden daardoor.
Morgenochtend vertrekken we vroeg naar Nederland en ik verheug me ook op het NK zomerbiatlon. Ik heb hetzelfde wapen weer mee als vorig jaar en ben daar zeer tevreden mee.
Ben hem vandaag wezen afstellen bij onze buren op Almfriede want daar is een luchtschietbaan. Ik mag daar gratis gebruik van maken. Helaas kan ik daar geen KK schieten.
Nederland ik kom eraan.

22 juni 2009 23:23 | Door: lePapillon d'Orange Janick we verheugen ons, dat je naar Nederland komt, om mee te doen aan de Nederlandse Kampioenschappen, Iedereen zal mee duimen voor je, doe je best want : De Vliegende Hollander , KAN HET. toi toi toi. ps. cher zit in: het Grote Bos, te Driebergen, dus als je tijd hebt,zou ze het leuk vinden,ze werkt daar.