Ik ben vandaag creabea

Donnerstag 11.Dezember
Dat was weer vroeg want ik moest naar de fysio. Dus om half 7 al weer op weg. Vond het wel lekker buiten ondanks dat het een paar graden vroor. Vlak voor de fysio begon het zachtjes te sneeuwen en toen ik klaar was lag er zelfs een minimiem wit laagje. De hele dag door sneeuwt het heel lichtjes.
Nadat ik thuis was gekomen kwamen Ingrid en Jannick en Theresa even voorbij, Ingrid wilde haar was doen maar moest even wachten want Jan was nog in de badkamer. Dan maar met zijn allen koffie drinken. Theresa kwam een poosje spelen en Jannick ging werken en Ingrid naar de vuilnisdeponie. Ze heeft heel lief op de laptop disney kerstfilmpjes gekeken en ik ondertussen een sjaaltje gebreid voor de Barbie.Is ze weer helemaal blij ermee. Ik heb al een beetje rond gekeken maar niets gevonden om kleertjes te maken voor Barbiepoppen en behalve een recht toe aan sjaal kan ik niet uit mijn hoofd breien. Ingrid kwam haar weer ophalen en ik heb even nergens zin in , ik ben gewoon moe en lusteloos en geef daar vandaag lekker aan toe. Ik heb mijn afspraak voor morgen in Salzburg verplaatst naar februari, kan het even allemaal niet meer opbrengen kost elke keer een hele dag en ik heb al genoeg in de auto gezeten de afgelopen dagen.
Het is nu 14 uur en in huis wordt het koud dus de houtkachel aangemaakt. Dan is het bij ons snel behaaglijk.