Een gezellige zondag

Vanmorgen waren we aan het wakker worden toen Jannick kwam om te ontbijten. Meli was al vroeg naar haar werk en het was toen Jannick kwam 8 uur.
Kinderen blij en allemaal opgestaan en tafel dekken. Met elkaar ontbijten. De kinderen gingen van alles en nog wat doen, ze waren gewoon lekker bezig. Omdat ik veel saus over had van gisteren heb ik nog macaronie gekookt en een doos champignons gebakken en door de suas gedaan. Ze hebben allemaal gesmuld. In de middag gingen Sabrina en Theresa verven. Daar waren ze een poos zoet mee. Theresa ging naar beneden met haar paarden spelen. Sabrina ging boeken lezen. Er was een boek bij daar is ze dol op en die heet " ik wil mijn Papa. " Dus ik zei haar wat staat daar en ze zegt Papa dus ik zei haar dan ga je nu lezen en elke keer als le Papa ziet staan zeg je het. Nou ze vond ze allemaal het hele boek door. Wij allemaal trots op haar. Dan is ze helemaal blij. Getallen leest ze tot 100. We zaten iets te kijken en dan kreeg je 30 heel groot in beeld en dan roept ze dreizig en bij elk getal wat in beeld kwam riep ze het en allemaal goed.
Dan zijn we de F1 gaan kijken, een leuke wedstrijd en Max won en Perez op 2 en ongelooflijk goed Alonso op 3. Dan kinderen douchen en pyama´s aan.Jannick ging naar Ingrid om dingen door te spreken. De kinderen kregen een avondbroodje en om 7 uur ging Sabrina tandenpoetsen en naar bed en vlak erna Theresa want die gaat dan nog lezen. Meli was thuis gekomen en ik was even beneden om met Meli morgen door te praten. Wij staan op voor de kinderen Jan brengt Theresa en Sabrina weg.
Jannick heeft een positief gesprek gehad met ingrid. En ze heeft inderdaad een vriend. Ze is al in Irdning of zo gespot . Wij dachten het al sinds we haar gezien hebben bij de Krampuslauf en ze wat makkelijker de kinderen nu afschuift.
Het leuke drukke weekend is voorbij-