De dag weer doorgekomen.

Vanmorgen werden we samen wakker, Theresa bleef tv kijken in bed en ik ben opgestaan want Dominik kwam.
Later heb ik haar met al haar spullen naar beneden gebracht want ze gingen naar Salzburg. Eerst naar Haus der Natur ( http://hausdernatur.at )en daarna naar IKea. Ze waren pas rondom 18 uur weer thuis .
Theresa kwam gelijk vertellen dat ze niet in het ballenbad mocht spelen omdat het te druk was. En dat er Dinosaurischen waren die bewogen en brulden in het museum.
Maar ze zei Opa is nog niet thuis mag ik dan nog een keer slapen. Net toen ik met haar naar beneden wilde gaan kwam Jannick boven of ze inderdaad hier mocht slapen. Dus ja en alle spullen weer naar boven verhuisd.
Ze moest natuurlijk ook Opa bellen , daar gaat het wel redelijk mee . Volgens Jan hoest hij niet meer zo maar aan de telefoon was het alleen maar hoesten. Minder moe is hij maar hij zal ook wel wat meer lucht krijgen.
Als Theresa onder zeil is ga ik ook lekker naar bed en wat tv kijken want echt beteren doet het bij mij ook niet.

Hoop dat je lekker slaapt nu Theresa bij je ligt. XXX