Jan weer thuis

Oostenrijk, Ramsau am Dachstein

Vrijdag
Malcolm gefeliciteerd, het is er bij ingeschoten om je te bellen.
Jan is weer thuis en het gaat goed met hem. Hij mocht gelijk weer rekeningen van het ziekenhuis betalen. Maandag moet hij terug om de hechtingen er uit te halen. Hij mag 3 weken niet werken. Hij is blij dat hij weer normaal mag eten.
Jannick heeft veel toetsen deze week gehad en tot nu toe allemaal voldoende. Hij kan niet alle vakken meer afsluiten dus zal hij een rapport krijgen waar of onvoldoende op staat of niet afgesloten. In januari mag hij de andere vakken dan afsluiten. Er waren leraren die vonden dat hij meer tijd mocht gebruiken en dat hij al genoeg deze week had.
Ik heb het druk met gasten en dat blijft voorlopig zo. Wel geluk dat er een aantal 2 weken blijven dat scheelt dan met de gastenwissel. Verder sneeuw sneeuw en nog eens sneeuw en dat betekent ook sneeuwruimen.
Jannick had dit weekend eigenlijk Alpencup in Ruhpolding, maar we konden geen onderdak vinden alleen voor heel veel geld. We dachten dan kan hij wel op en neer rijden maar onze auto is stuk gegaan, de andere auto is er nog niet. En we hebben nog steeds geen datum voor de invoerkeuring. Het is ook de verkeerde tijd met al die vrije dagen dus we zien de bui al hangen dat hij niet binnen de termijn gekeurd kan worden. Ik ben doodmoe van alle dingen die er momenteel gaande zijn en heb dan ook nog ernstige hormoonproblemen. Van de week even bij de genecoloog geweest en heb nu andere hormoonpillen erbij gekregen.
Mijn sporten schiet er ook steeds bij in en houd geen tijd voor mezelf over.
Jannick kreeg bericht dat hij toch geen studiefinanciering krijgt omdat het geen erkende opleiding zou zijn. Alleen omdat het in Oostenrijk is want voor Duitsland geld het wel.
Maar er zijn uitzonderingen gemaakt voor opleidingen die je niet in Nederland kan doen en ik dacht toch dat hij geen gecombineerde opleiding met sport in Nederland kan doen althans niet voor biatlon. Dus nu hopen we dat het bezwaarschrift wordt toegekend. Het wordt voor Jannick anders onmogelijk om te blijven sporten en een diploma te halen.

24 december 2008 03:09 | Door: christina Malcolm ook van onze kant van hartelijk gefeliciteerd,en Jan in ben blij te horen dat je bent ontslagen uit het ziekenhuis en dat het weer beter met je gaaten janick blijf goed je best doen het komt heus wel weer goed,nicolet neem je niet te veel hooi op je vork,en let je wel een beetje op jezelf?allemaal gezellige kerstdagen toegewenst en een super gezond 2009 groetjes uit het kleine holland.ruud christina cherique en scarlett

molenaar.ruesink 2017-09-20 17:36:47

24 december 2008 13:11 | Door: Traudi en Cees Bedankt voor jullie kerstkaart. We wensen jullie ook fijne dagen toe en hopen dat het volgend jaar met Jan ze'n gezondheid beter gaat.Jammer dat we elkaar niet konden ontmoeten toen jullie in Zweden waren. Hartelijke groeten Traudi en Cees.