Begin pinksterweekend

Vanmorgen om 8 uur wakker en tot kwart voor 9 ontbijt tv gekeken en dan opgestaan. Helaas alweer nevel wel 16 graden dus als de zon doorkomt wordt het wel snel warm.
Christine het bezoek van het Koningspaar is op 28 juni in Wenen en ze zijn ook een dag in Graz maar daar is geen ontvangst.
Jan en ik besloten in Stainach boodschappen te gaan doen. We gingen eerst naar de Landena , daar hadden we goede oogst en 2 tassen vol. Dan naar de Penny en ik had eigenlijk het meeste wat ik nodig had dus niet meer naar de Hofer gegaan. Het was super druk overal en ook op de wegen.
Onderweg belde de verzekering en we konden gelijk van het boodschappen doen doorrijden. Normaal dicht tot 2 uur. Ik geloof dat nu alles geregeld is en nu afwachten. Thuis de boodschappen uitgeladen en opgeruimd en dan een broodje gemaakt en gegeten. Theresa gebeld om te vragen hoe het zwemmen met school was. Je krijgt aan de telefoon alleen maar ja ja ja. Ik vroeg haar gaan jullie nog weg? naar Oma? en ze dacht van wel dus ze vroeg Ingrid maar dan krijgt ze niets te horen. Theresa vroeg mij of er Tae Kwondo is en ja dat is er. Ze denkt erover om zich aan te melden om deel te nemen aan de kindergemeenteraad.
Wij zijn klaar voor het pinksterweekend. We hebben het rijk alleen.
Het weer wil niet vlotten het is wel 25 graden maar zwaar bewolkt en weinig zon en daarbij wind.
In de middag kwam Meli voorbij en die zei dat ze had gevraagd om met de kinderen te gaan zwemmen. Dan kwam ze wat later weer en Theresa mocht mee zwemmen en ze vroeg of ik ook mee ging. Oke niet mijn favoriete zwe,bad want ik vind het water er zo koud. Maar ik hoefde niet te zwemmen. Dus we gingen Theresa ophalen en dan staat daar Sabrina , we hadden haar ook graag meegenomen maar ze mocht niet. Staat ze daar in een dikke maillot met een korte broek erover , een t shirt met een trui erover en geen Schienen. Medelijden met Sabrina. Theresa helemaal blij en er waren veel klasgenooten ook al waren ze in de morgen ook al zwemmen. Heel Gräbming heeft kunnen zien hoe Theresa aaan Meli hangt. Ik liet mij overhalen om toch het water in te gaan en een poos zwemmen maar ik bleef het koud hebben. Dan hebben we op het terras gezeten en wat een en drinken. Theresa ging nog wat met haar vriendjes zwemmen. Dan hebben we Theresa bij de Tae Kwondo afgezet. Ingrid zou haar daar dan na afloop ophalen.
Onverwacht een andere dag dan gepland.

Maar wel een zeer leuke dag! XXX

Annemarieke 2022-06-03 23:24:22

Ik zie ze weer tijdens de Veteranendag in Den Haag, 25 Juni.