Een heerlijke dag

Vanmorgen wakker voor de wekker, een beetje dommelen tot de wekker om 7 uur ging. Opgestaan en de tafel gedekt dan een berichtje gestuurd dat het ontbijt klaar was. Dan komt de hele Familie aan gemarcheerd. Sabrina had de bokkepruik op en bleef boos in de gang zitten maar Opa kon haar wel er toe brengen om aan tafel te komen zitten. Daar was het al snel over. Ze eet tegenwoordig haar cornflakes ook zelf inclusief de melk. Ze draait nu eindelijk de lepel goed en verdwijnt alles in haar mond ipv overal behalve in haar mond. Jannick heeft overal spierpijn zelfs in zijn hand. Ik had voor beide kinderen een kleinigheid om aan Meli te geven. Een minipakje met chocola en daar stond bij Sabrina op blij dat jij er bent. En bij Theresa stond er eigenlijk voor de liefste Mama op en daar hadden we Ma-mel van gemaakt. Ze is tenslotte een liefdevolle ersatz moeder.
Na het ontbijt gingen Jannick en Meli douchen en aankleden en ik ging met Jan opruimen. Dan ben ik gaan douchen en aankleden en na mij Jan. Dan heb ik Sabrina geholpen en Theresa zit nog steeds in pyama , ze was aan het lezen in een nieuw boek die ik bij de Spar in de bak gevonden had. Die Legende der Wächter. Meli en Jannick gaan in de tuin verder. Aan de geur te ruiken was de schone luier van Sabrina geen langleven beschoren. Dus als ik zeker weet dat ze klaar is dan haar maar verschonen.

Annemarieke het Restaurant heeft Dominik Ferstl die heeft het van zijn vader 2 jaar geleden overgenomen heette toen nog niet zo. De Bierklinik zit er ook nog heeft zijn broer Marcel en zijn vader heeft boven nog de bar Balou. Dus een hele familiekliek, in de zomer doen ze ook het restaurant in het Panoramabad in Gröbming.
De vriendenkliek van Jannick eten 1x per week samen, Jessy werkt bij Walters, dan zijn vriend Dominik is een Pehab (Ramsau)en werkt als kok bij Annelies in Ramsau . Mark is Elektricien.

Sabrina helemaal blij ze heeft weer een filmpje van Marjanne gekregen met allemaal uitgekomen kuikentjes , ik geloof wel 10. Ze heeft 19 eieren die bevrucht zijn dus er komen er vast nog meer. Sabrina keek op mijn telefoon en ontdekte ook de filmpjes van Andrea de therapeute van Sabrina op school. Die leert haar gebarentaal en heeft ons allemaal voorzien van de filmpjes waar ze mee bezig is en als ze aan een nieuw deel begint komt er weer een nieuw filmpje zodat wij de gelijke gebaren gebruiken. Sabrina wil nu dus ook die filmpjes kijken. Ik denk dat ik ze in een afspeellijst op youtube zet dan kan ze de filmpjes achter elkaar doorkijken.

Ondertussen schiet het werk bij Jannick en Meli al op en Theresa is ook aan het helpen. Ze heeft speciaal van Jannick rubberen groene tuinlaarzen gekregen. Het werk moet wel klaar want Meli gaat woensdag op Reha en dan moet Jannick de konijnen verschonen en eten geven en hij kan dat alleen als ze vrij kunnen rondlopen.
Jan wilde op de Tellerschommel van Theresa gaan zitten en viel eraf. Je kon mij wegdragen van het lachen. Sabrina gaat nu ook staande op de Trampoline springen. Ze hupt en hupt

Nadat ze klaar waren werd Jannick Grillmeister en aten we in de tuin, het was behoorlijk warm maar er kwam ook weer harde wind maar warm bleef het- We zijn na het eten naar boven gegaan om de F1 te kijken en tot nu toe gaat het goed voor Max. Theresa was eerst bij Leni en Paula gaan spelen en ik zag net dat ze nu hier in de tuin rondhopsen-. Theresa vertelde dat ze van Mama Zoe niet mag vragen om hier te komen spelen en wij hebben haar gezegd als jij dat wil kan en mag dat wel. Ze is straks 2 weken hier bij Jannick omdat Ingrid met Sabrina op Reha is.

Helaas voor Max met nog 6 ronden te gaan kwam Hamilton hem voorbij dus weer 2e plaats. Weekend voor ons ook weer voorbij helaas.

Het weekend weer voorbij ook helaas

Ja het was een mooie race, jammer dat tie het net niet haalde. Mooie meiden heb je toch.

Liduina 2021-05-09 17:38:31

Helaas werd Max 2e. Oké, dan weet ik waar ik het moet plaatsen. 😘

Annemarieke 2021-05-09 20:26:26

Leuk dat Sabrina nu ook al op haar voeten kan staan op de trampoline, je ziet haar steeds meer vooruit gaan.