Warm en tropische bui

Donnerstag 30 Juni
Bij het opstaan al 20 graden en het werd alleen maar warmer wel tegen de middag wat bewolking.
Vanmorgen is er toch nog kluswerk gedaan , het restant badkamervloer nog een keer geegaliseerd en nu is het hopelijk ook op hoogte. Kunnen we pas zien als de vloer droog is. Er waren nog wat akelig hogere vlakken die je kon voelen. Nu hebben we een paar eilanden die droog zijn dus hopelijk vlak nu. Moeten wel beneden naar de toilet nu. Maar die zijn toch niet thuis. Ze zijn tuinafval wegbrengen en gaan dan naar Schladming. Jannick heeft straks zijn tandartsafspraak en wij gaan zo Theresa halen. Die eet dan ook gelijk bij ons mee dus dat worden dan frietjes, komkommer, tomaatjes en schnitzel. Vindt ze allemaal erg lekker.
We denken erover om tussen de toilet en de douche ook een glazenwand te zetten, wel een dure oplossing maar wel mooi. Probleem is nog de hoogte want ze geven 1.90 aan en het is bij ons 1.90 en ik weet niet of dat met een bodemrail de hoogte is. We willen alleen een glaswand zonder deur. In de beschrijving staat dan een deur en op de foto niet.
Vervelend als je iets wil kopen het beratungsnummer belt en dan een ander telefoonnummer krijgt die je dan weer terug verwijzen. Grrrrrrrrrrrrrrrrr.
Zo rond 16 uur brak het noodweer uit, echt hevige regenval, veel wind en onweer hoewel dat laatste niet dichterbij komt.
Theresa is rond die tijd met papa en mama mee naar beneden gegaan. Jannick kan over een week weer naar de tandarts, dan moeten zijn hechtingen eruit gehaald worden.
Als ik het goed heb gaat Ingrid nu haar 19. week in, dus 18 weken.
Jula heeft haar pakje gekregen en noemt het baby in buik moeder met schoentjes. Of wel in ons taalgebruik een zwangere Barbiepop.
Het is nu half 6 en ik geloof dat we de bui gehad hebben. Ik hoor Jan thuis komen van zijn werk en de broodjes zijn klaar.