winter ..........brrr

Oostenrijk, Kleinsölk

Maandag 2 mei
Brrrrr ze geven voor woensdag sneeuwval vanaf 500 m op en iedereen rijdt al op zomerbanden.
Het is nu grauw en grijs en koud.

De tv, de kranten allemaal vol over het feit dat Osama Bin Laden dood is. Maar ik denk dat het een sein wordt om een nieuwe Bin Laden te doen opstaan met een nieuwe grote terreur aanslag. ik denk dat juist nu waakzaamheid geboden moet zijn want anders kost het weer veel mensenlevens en kunnen ze weer 10 jaar achter een terrorrist aan. Levend had velen malen beter geweest want nu is hij ook een martelaar.

Christina ,
een meiboom fotograferen valt niet mee want ze zijn minstens 40 meter hoog en ik heb maar een camera tje. Ik probeer het nog wel voor je . ook staan ze meestal zo opgesteld dat ze niet gestolen kunnen worden want dat is de sport . De dorpen proberen van elkaar de meiboom te stelen , het dorp kan de boom terug kopen maar dat kost minstens genoeg bier om de dorst van de mensen van het andere dorp te lessen. En als je hem dus niet steeds wil of kan bewaken moet hij wel een beetje omsloten opgesteld staan.

Annemarieke
Deze soep is ook lekker.

Portionen: 4

Salz
Pfeffer (weiß)
Zubereitung:
Für die Bärlauchsuppe mit Kokosmilch Wasser mit Gemüsesuppenwürfel erhitzen. Den grob geschnittenen Bärlauch zugeben und kurz dünsten lassen.
Mit einem kleinen Soßenbesen das Stärkemehl mit der Kokosmilch glatt rühren und unter die Bärlauchsuppe mischen.

Mit Muskatnuss, Salz und Pfeffer würzen und mit einem Pürierstab pürieren.

Ik heb de foto`s van jullie huis op facebook gezien en ik moet zeggen dat het er mooi uitziet. Leuk om te volgen want ik heb het helemaal leeg gezien. Prachtig de houtkachel.