Nationale feestdag

Vanmorgen was ik mooi op tijd wakker, aankleden en naar beneden want we gingen beneden ontbijten. Het is vandaag een vrije dag. Carmen en Heinz zouden ook komen. We begonnen alvast met ontbijten en dan kwamen Carmen en Heinz toch nog. Ze hadden nachtdienst gehad bij het RK, Was gezellig en we zijn na het ontbijt en de koffie weer naar boven gegaan. Van alles en nog wat gedaan. Jannick wam mijn frituurmandje halen want Meli was Raunkl aan het bakken. Ze had gisteren al het deeg gemaakt. Ze ging een 3 kg maken. Wij zijn eerst og gaan douchen en zo. Ik heb de pizzas voor het middageten gemaakt en een salade erbij. Dan hebben we met elkaar gegeten. Later kwam Meli mag ik in jullie keuken kijken en ik ja hoor. Ze ging weer en kwam weer terug. Ik vroeg haar wat het probleem was en ze zei we hebben schimmel en ik wist ook gelijk waar want we hbben het al eerder behandeld en ik zei haar dat we daar wat voor hadden. Ze werd boos en zei dat dat niet de oplossing was. Dat er iemand moet komen. Maar we weten waar het probleem is en dat is niet zo makkelijk op te lossen. Als Jannick amper geld heeft om rond te komen dan kan hij dit pron
bleem niet oplossen. Het is er al vanaf het begin dat we het huis hebben en we hebben de meeste lekkages opgelost maar deze is wat problematischer. Dan moet de afvoer waar we al van het begin af aan problemen mee hebben en een deel van de muur en mijn vloer in de badkamer eruit.
We zien wel hoe het verder gaat.
Theresa was weer de hele dag bezig met haar paarden. Sabrina vermaakt zich ook wel en we moeten erg om haar lachen met het praten wat ze doet. Ze gaat erg vooruit. Begint in korte zinnen te spreken. Weer een dag voorbij op naar morgen.