Een prachtige dag

Vanmorgen rondom 8 wakker , de sneeuwschuiver weer enige malen gehoord maar toch geslapen. Opgestaan en alles op mijn gemak. Dan eerst de medische gegevens van Jan van het Röntgeninstituut ingekeken of er bijzonderheden waren. Geprobeerd om zijn arts in de Doppler te bereiken. Dat lukte niet. Zijn en mijn medicijnen aangevraagd en een afspraak voor mijzelf gemaakt. De medicijnen van Jan uitgezet., Dan ben je zo weer een uur verder en dat minstens. Omdat het prachtig weer werd blauwe lucht en zon besloten we naar Liezen te gaan. Ze geven nl morgen weer sneeuwval op. Dus ik was naar beneden gelopen en Silke was daar met de meiden. Ze zei dat Ingrid op tijd terug zou maar toch voor de zekerheid gebeld en die bevestigde het danzijn dus zijn wij op weg gegaan. We kwamen Ingrid tegen dus dat klopte. Het was zo prachtig al die sneeuw en zelfs in het Ennstal een flinke laag. In Liezen naar de Lidl gegaan en daarna naar Stainach naar de Landena en Penny. Met een afgeladen auto weer op huis aan nadat we op het parkeerterrein een broodje gegeten hadden. Dan alles opgeruimd en ik heb op 1 brood na alles in de vriezer gekregen .Daarna aan de koffie. Ondertussen 3 uur. Dan de was in de droger die had ik nog aangezet voor we weggingen en mijn nieuwe douche gordijn opgehangen. Ik was de oude al lang zat maar kon niet vinden wat ik wilde maar nu ook al is het een andere kleur wel tevreden. De oude gebruik ik om de zandbak onder het huis af te schermen dan moet Jan een roetje maken waar ik hem aan kan ophangen. Dan moet eerst de sneeuw weg zijn en dan kan ik de zandbak leegscheppen dan kan al het speelgoed er weer onder want daar ligt het altijd maar nu heeft ingrid weer alles binnen opgestapeld. Waardoor het zeil wat het zand afdekte niet bleef liggen en ik er een kat in zag zitten. (daarom leegscheppen).Jan heeft de afvalbakken weer geleegd voor mij. Ik heb koppijn en ben moe . Nu 5 uur en het is me goed geweest voor vandaag.

Het jaaroverzicht van onze brandweer is er weer-
https://www.youtube.com/watch?fbclid=IwAR1jjvhCy_KzII-io26yQpuUgLkxnBY7ohGszG9rhPH2Qydcj1HEzlLnL3o&v=bN8JMQLRp2A&feature=youtu .be
Dat doet me eraan denken dat afgelopen zaterdag week Jannick zijn Atemschutz weer met goed gevolg heeft afgelegd dus hij mag weer een jaar.