Zonnige zondag

Vanmorgen rondom 8 wakker en een poosje Amazon gekeken. Daar ben ik met Lost bezig. Nooit alles er van gezien. Ondertussen broodjes gebakken en een kop koffie. Dan opgestaan, bed afgehaald en douchen. Ik had gisteravond al een was aangezet dus die in de droger en dan de 1e was in de machine. Later 2e was in de droger en een nieuwe was in de machine. Dan ben ik begonnen aan de grote hoeveelheid vlees in porties te doen en te vacumeren. Een deel moest toch weer in de vriezer van Jannick. Ik heb pech als hij die ruimte nodig heeft maar we eten aardig door. Rondom de 24e komt de Hollandsnackexpress weer. Dan moet er ook weer plaats zijn. Dan middageten gemaakt, witlof met kaassaus, gekookte aardappeltjes en een karbonaadje. Ik had aardbeien met slagroom toe Die hebben we wat later gegeten.
Gisteravond belde Jannick dat ze vergeten waren de konijnen in het hok te doen. Jan naar buiten met een zaklantaarn maar hij kon de kleine niet vinden. Dus Jannick gebeld en die zei die zit vast wel verstopt in het hok onder. Die zit vast gevroren dus onder is het moeilijk zoeken. Jan afgesloten op hoop van zegen. Het vriest en sneeuwt en koud. Vanmiddag was Jan groente afval aan de konijnen geven en die kleine zat triomfantelijki buiten van zie iki ben er. Ik denk bij thuiskomst vanmorgen heeft Meli het hok geopend. Ik heb nog niemand gezien van beneden. Het schijnt dat Theresa ziek is waarschijnlijk waterpokken. Maar ze gaan pas maandag naar de arts.
Later in de middag Jannick gesproken en die zei dat het kleine konijn toch buiten was en buiten heeft overnacht.
Dan de vaatwasser gevuld en aangezet en straks leeghalen en de wassen afmaken en opruimen. Meer doe ik vandaag niet.