Nog steeds koud nat en geen weer

Gisteren was ik weer eens bij Christine , Jan had mij gebracht en gehaald. Het is nog steeds regen regen en regen. Het zou mooier weer worden maar helaas niet bij ons.
Zo gaan de dagen saai voorbij en ik hoop dat als wij met vakantie gaan dat het beter weer want met 2 kinderen in een tent en zeikweer is het ook niet helemaal-
Vandaag is Björn 18 geworden dus allen gefeliciteerd.

Vandaag werd ik wakk er van Jannick die koffie kwam drinken. Bleek het half 10 te zijn. Ik zal het wel nodig gehad hebben. Na mijn koffie en ontbijt was Jannick weer naar bneden en ik ging mij klaar maken voor de sportschool. Hij is hard aan het werk met een Kärcher de bank schoonmaken. Maar ja dan kan hij dus niet lekker zitten.
Dan heeft Jan mij weggebracht naar de sportschool en hij is mij weer komen halen. Het zeikt nog steeds verschrikkelijk.
Meli is vandaag met haar werk naar Salzburg dagje uit. Ik hoop dat het beter is dan hier want ze gaan naar het Wasserschloss dat is ongelooflijk leuk maar het moet wel mooi weer zijn. Daarna naar het Haus der Natur.
Nu even verzinnen wat we gaan eten., Dat werd later en ik vond een recept om te proberen. Ik ben dol op rijstebrij dus dit leek er wel op maar dan met pasta. Jan vond het lekker en ik ook maar rijstebrij is het allerlekkerst. Het was k...weer en in de middag maar wat tv gekeken. Ik kijk nu The Fosters. Ik vind het erg leuk. Over een lesbisch stel die kinderen adopteren en dan een gezin met 5 tieners voeren.
Het is nu ook dikke nevel akelig koud weer.
Vandaag is Olivia jarig, 17 jaar jong. Dus allen van harte gefeliciteerd.