puntjes op de i

Donnerstag 27.August

nog snel puntjes op de i zetten

Een prachtige zonnige dag met bij ons temperaturen van 33 graden. We hadden gisteravond inderdaad de vloer in de lak gezet en vanmorgen alles inruimen. We hadden gezorgd dat we niets meer uit de keuken nodig zouden hebben dus gisteravond zitten we op de bank en daar kwamen de katten aangemarcheerd en toen wisten we wat we vergeten waren. We hadden geen kattenvoer, Jan gaan kijken in de keuken of het nog pikte de verf en het leek droog dus hij heel voorzichtig erover heen en gelukkig ging dat. Dan gelijk alvast een Mohnkuchen gebakkenvoor zaterdag.
Ingrid moest in de morgen nog een keer naar Schladming en ik ben mee gegaan want ik had bij de Penny nog een aantal dingen te halen. Alles gelukt en weer naar huis. Middageten en nog wat opruimen. Dian en Jordy kwamen rondom 3 uur en zo fijn om ze weer te zien. Theresa helemaal blij dat ze Jordy weer zag. Ze hebben een kamer bij de buren maar die waren er niet , er lag een telefoonnummer dat gebeld maar geen gehoor. Veel later werden ze gebeld door de schoondochter van de buren , dus konden ze de sleutel halen. Wel raar want het blijkt dat onze buren met vakantie zijn en haar schoondochter moet nu de gasten doen maar we hebben het idee dat die het niet zo nauw neemt.
Dan zijn ze weer terug gekomen en hebben we een gezelige avond gehad. Eerst was Ingrid ook nog gekomen met Theresa en Jannick kwam muziek zoeken op de pc samen met Ingrid. Jannick is gebleven en Ingrid is met Theresa naar beneden gegaan. We hebben een hele gezellige avond gehad.