Een in de war dag

Vanmorgen wat later wakker maar gisteravond en vannacht slecht geslapen. Jannick had duidelijk psychisch problemen dus dat was voor mij ook afzien. Het maakt dat ik dus totaal lamlendig ben. Dan ook nog een rot bericht van Liduina die al vanaf maandag in het ziekenhuis ligt met ontsteking aan de alvleesklier.
Ik ben laat opgestaan rond half 10. Dan ben ik met Jan toch inkopen gaan doen in Liezen en ik moest naar de pc reperateur en helaas pc afgeschreven. Dat na 2 jaar .
Jammer voor Theresa want anders had zij deze mogen gebruiken. Ik had ondertussen al een ander gekocht want zonder computer gaat niets meer . Omdat er een regeling kwam als je dingen laat repareren je een deel van de regering krijgt dacht ik ach laat ik het proberen.
Ik heb een nieuwe externe schijf gekocht en ga alle fotos van de oude schijf naar de nieuwe kopieren. Ik dacht de oude is ouder dan 5 jaar en beter om alles naar een nieuwe te schrijven voor de oude kapot gaat, Kan gelijk alles wat erop staat weer eens doorgaan. Mooi winterklusje.
Dan naar de Lidl , Action, Obi , Penny. Ik hoorde mijn maag knorren en het was al half 3 dus eten Doner Kebab meegenomen . In Gröbming nog een zak aanmaakhout meegenomen want ik had opgemerkt dat het bij de Unimarkt 2 Euro per 6 kg goedkoper was dan waar dan ook. Dus nog een zak bijgekocht. (nu nog het brandhout zien te kopen) Geld gehaald en dan echt naar huis. De diepvries opgeruimd maar met de rest gewacht eerst eten. Dan alsnog alles opgeruimd en de spullen voor Jannick beneden gebracht.
Dan is het half 6 en ik kom erachter dat het pas donderdag is en niet vrijdag. Ik begreep al niet waarom mijn krant er niet was.
Net kwam Jannick even en het gaat hem weer veel beter en ik hoop dat hij niet weer terug valt. Meli is weer werken nachtdienst. Morgen gaat jannick weer werken dat is goed voor hem vrijdag is altijd hard werken. Zijn baas had gebeld en die heeft afgelopen dagen het werk van Jannick gedaan en die is oh zo blij dat Jannick weer komt werken. Zaterdag is Meli geloof ik vrij en dan gaan ze de verjaardag van Theresa voorbereiden. Dan komen de kinderen zondag na het ontbijt.
Jannick had weer strijd om de kinderen , in oktober krijgt hij de kinderen 6 dagen ipv de 12 waar hij recht op heeft. Volgens Ingrid tellen de dagen die ze bij ons waren omdat Ingrid moest werken en Jannick al lang had gezegd dat hij die dagen niet aanwezig was mee. En die trekt ze nu af dat houdt dus in dat ik voortaan nee zeg als ze mij vraagt omdat Jannick er niet is. Het is nu de 22e september en nu horen we pas wanneer zij denkt de kinderen te sturen in oktober. Maar Jannick en Meli hebben beide een volledige baan en kunnen een week van te voren ook niets meer aan een rooster veranderen. Jannick krijgt steeds te weinig dagen .
Zo de dag weer om de kachel snoert op een van de laatste houtblokken. We vinden wel een oplossing. We hebben nog ergens een boomstammetje liggen in de tuin.Het was vandaag minder koud maar we hebben al nachtvorst. Hopelijk sta ik morgen weer fris op en in de juiste dag en zonder al te veel verwarring.