Jorran ophalen

Oostenrijk, Ramsau am Dachstein

Zaterdag
Jannick moest eigenlijk om 3.30 al weer op staan omdat hij geen vervoer anders zou hebben naar de wedstrijd in Eisenerz. Hij moest om 6.30 in Irdning zijn. Hij was thuis gaan slapen en was om 6.00 bij ons en heeft zich ziek afgemeld. Hij moest wel zo vroeg bij ons zijn want hij moest de auto van Reini terug brengen en dan ging jan met de auto mee zodat hij weer naar huis kon.Dan is hij terug naar huis gegaan en gaan slapen. Wij hadden gastenwissel dus we konden gelijk aan de slag. De nieuwe gasten beneden waren er al voor we klaar waren maar het was wel fijn dat ze vroeg waren want wij konden dan zelf ook nog boodschappen doen. Ondertussen ook nog Jorran opgehaald die ons belde met ik ben om 9 uur bij Post. Om 9.30 gebeld naar hem of hij wel 9 uur ’s ochtends bedoelde. Maar hij was al bij de Dachsteincamping maar het duurde toch nog tot 10 uur voor hij er was. Zaten er ook nog bekenden van de langlauf in de bus Jan en Jopie. Zitten bij onze buren in Almfriede.Die waren er nog niet om hen op te halen dus even gebeld.
Toen bleek dat Maartje die op de camping zit al na een uur terug naar Nederland zou gaan dus heeft Jan , Jorran naar Maartje gebracht zodat ze elkaar nog even zouden kunnen zien. Hij werd weer vlak bij ons door hen afgezet.
We kregen niet al het werk af maar de gasten in het grote appartement komen pas morgen.
Jorran ging mee boodschappen doen, hebben we geen Jannick bij ons , nee dan hebben we Jorran mee!!!! Uiteraard ziet de woonkamer er nu uit alsof Jannick thuisgekomen is van een wedstrijdweekend weg, alleen nu is het van Jorran. Na het boodschappen doen heeft Jan , Jannick en Marjolein opgehaald en daarna moest hij weer naar zijn werk bij de Billa.
Ik heb met de jongelui gegeten, Jan bij thuiskomst en die heeft hen dan ook daarna weer allemaal naar Jannicks appartement gebracht, want ze gingen uit in de Ramsauer Tenne.
Wij lagen om 22 uur al in coma.