Dag 6

Oostenrijk, Lohnsburg am Kobernaußerwald

´s ochtends weer frühsport en dan zijn we gaan dubbelstokken z’n kleine 2 uur en 5 minuten heb ik erover gedaan en dat is snel toen douchen eten en ons klaarmaken voor de terugreis
Nou dit was mijn trainingskamp en ik hou jullie op de hoogte van verdere gebeurtenissen
SPONSOREN GEZOCHT KLEINE GROTE MIDDELMATIGE
want ik heb nog geld nodig voor: een hartslagmeter a €260,- nieuwe pendalen a €50,- fietsschoennen a €123,- dus diegene die nog wat kunnen missen alle beetjes helpen me.
KONTONUMMER 17401-085885
IBAN AT132081517401085885
BIC STSPAT2G
STEIRMÄRKISCHE BANK UND SPARKASSEN

1 augustus 2005 18:55 | Door: Jeroen en Kirsten Hee Hollander! Sjonge, dat is best heftig geweest zeg! Steeds vroeg je bed uit en dan ook nog de hele dag actief bezig zijn. Wij zijn nu al vreselijk trots op je dat je dit allemaal doet! Van jou gaan we zeker meer horen!! Oja, voor de mensen die nog wat meer kunnen missen... Help Jeroen en Kirsten de winter door! (hahaha) Jannick, we houden van je! Dikke kussen

molenaar.ruesink 2016-06-01 20:04:13

Hoi Jannick, Ik wil je even namens Vasa Sport heel veel succes wensen met je plannen in Oostenrijk. Ik vind het heel dapper dat je dit doet. Succes en hou ons op de hoogte van je ontwikkelingen. Groeten namens Vasa SPort Marco Puik

molenaar.ruesink 2016-06-01 20:04:40

2 augustus 2005 08:52 | Door: Randy & Laura Trainen, eten en slapen.... Jij liever dan ik hoor... ben nu eenmaal liever lui dan moe... Ik hoop binnenkort een extra mondje te gaan voeden... dus kan ik je helaas niet sponsoren... Ik zal eens rondvragen voor sponsors. Heb jij toevallig een document waarin je vraagt om sponsors, welke ik naar enkele van mijn klanten kan sturen?

molenaar.ruesink 2016-06-01 20:04:57

2 augustus 2005 11:22 | Door: joycieieieie hey jannick, ben je nu niet helemaal gebroken met al die trainingen? ik weet zeker dat je er allemaal wel doorkomt...(gewoon aan mij denken :-P ) ik hoop dat ik snel een adres van je heb want dan kan ik je gewoon schrijven. veel suc6 nog.

molenaar.ruesink 2016-06-01 20:05:12

liefs joyce

molenaar.ruesink 2016-06-01 20:05:43

4 augustus 2005 22:10 | Door: kevin rissema heyzz jannick veel plezier he in oostenrijk kga 17 augustus naar kroatië voor me wk en ksal je een beetje missuh in de team want jij was het lachertje ksiej wel weer goed trainen ensow he laterzz groetjes kevin .r.