Super sullige zondag

Vanmorgen om 8 uur wakker en heerlijk tv kijken in bed. Ik heb mijn ontbijt gemaakt en ik heb mij een koffie gemaakt. Dan opgestaan en douchen enz.
Ik heb niet veel gedaan maar gewoon rust genomen. Jan kwam pas laat uit bed en het was 12 uur dat hij in de keuken kwam. Ik vroeg hem dan kunnen we wel gelijk middageten toch? Zegt hij ja dat is goed. Ik ga even in de huiskamer wat doen en kom terug staat hij daar brood te eten. Dus ik zeg hem ik dacht dat we gelijk middageten zouden doen. Dus ik heb alleen maar wat frites en curryworst gemaakt . Zo is koken niet besteed.
In de middag ook niet veel gedaan. Ik heb een tekst voor mijn kerstkaarten gemaakt en ik heb er al wat op een paar geschreven. Handmatig kan ik al jaren niet goed meer schrijven en toch doe ik het. Om het persoonlijke tintje. Elk jaar krijg ik minder kaarten. Dat vind ik jammer zelfs zo´n klein persoonlijk tintje kan 1x per jaar niet meer. Ik vind het geweldig om de kaarten op te hangen .Het gevoel hebben dat de mensen dichtbij zijn.
Eind van de middag was er iets van een marschallenge op BVN , ik had niet meegespeeld met de app maar had op 2 vragen na alles goed zelfs de code kon ik herhalen.
Eind van de middag komt op zondag altijd Nederland zingt en het verbaasd nij hoeveel liederen ik kan meezingen. Mijn gereformeerde schooltijd heeft geen windeieren gelegd.Ook de tijd met Youth voor Christ en de landdagen hebben bijgedragen. Teksten zitten niet echt meer maar de muziek wel. Er komen teksten voorbij die mij nu meer raken , vroeger zei het mij niet zo veel.
Nu wachten op het Sinterklaasjournaal want ik moet wel bij blijven.
Ondertussen wat Oostenrijks nieuws lezen en dan komt voorbij dat een kind van een maand oud met 2 gebroken beentjes en een hersenbloeding in het ziekenhuis Tulln was gebracht. Heeft de vader gedaan. Ik kan mij dat gewoon niet voorstellen. Hoe kan je zo´n wurm dat aan doen. Ze weten niet of er schade aan de hersens blijft.
Dan eerst maar eens wat avondeten maken en eten. Ik ga vroeg mijn bed in en eerst F1 kijken. Geen goede uitgangspositie voor Max maar soms maakt hij er dan toch nog wat van. Nodig heeft hij het niet of het moet voor zijn ego zijn.