Een heerlijke relaxdag in de Spa

Oostenrijk, Leoben

Vanmorgen eerst even op Sabrina gepast , kon Ingrid Theresa met haar tractaties naar de Kindergarten brengen.
Daar was Sabrina het niet mee eens maar ze moet er maar aan gaan wennen dat Mama geen 24 uur per dag meer klaar staat voor haar. Ze krijgt nu geen aanval meer als ze boos of overstuur is. De Cannabidiol helpt Sabrina erg goed. Ze begint zich nu ook te ontwikkelen en ook haar armpje beweegt ze nu veel meer . Geluk met de kinderarts die haar behandeld en er geen problemen mee heeft gehad om de Cannabidiol te gaan proberen en voor te schrijven. Ook door hem de aanvraag bij de Krankenkasse neegelegd en zo waar toegewezen. Vooral omdat de normale medicijnen niets deden bij Sabrina en het ook nog eens hele erge en slechte bijwerkingen had. Mogen we ons nu langzaam een goed gevoel krijgen dat de Cannabidiol echt werkt.
Daarna zijn Jan en ik naar Leoben gereden om naar de Asia Spa te gaan. We wilden daar gaan zwemmen met onze Steiercard die nog net geldig is. En dan kom je daar en dan staat er dan afgelopen week en dus ook nog vandaag het zwembad gesloten is omdat ze renoveren. Aan de kassa zei de dame maar je kan wel naar de sauna gaan, dat was ik wel van plan maar Jan wil nooit. Maar ook Jan zei dat hebben we niet voor niets gereden (1 1/2 uur). Komen we in het sauna deel is het erg mooi en een buitenbad met warm water en eentje met kouder water en binnen een zwembad die alleen voor de saunagangers zijn. Het is er prachtig en we hadden heel veel geluk want tussen 12 en 2 hadden we de zon schijnen en konden we ook buiten zonnen. Lekker op het buitenterras lunchen in de zon wat we best in deze tijd heel bijzonder vonden vooral dat het de afgelopen dagen heel koud en heel veel regen en hoger sneeuw hadden. We hebben ook alleen buiten gezwommen. Jan ging zelfs mee naar de kruidensauna die niet zo heet is (45 tot 55 graden) En naar het grote warme sprüdelbad ging hij ook mee. Hij had zo waar geen probleem dat hij bloot moest en heeft zelfs zo genoten dat hij nog wel een keer wil. Het was ook niet druk en er mogen geen kinderen onder de 16 jaar binnen. Dus echt relaxen. Voor mij is het altijd relaxen pur. Nu alleen een stuk gezelliger met Jan samen. Op de terugweg even snel in Liezen naar de Lidl en dan naar huis. We waren de eerste die thuiskwamen ondanks dat het ook al tegen zessen was. Ingrid was met de kinders naar Schladming omdat Theresa haar Schnupperkurs karate had. Jannick bleek later bij het Rote Kreuz in te vallen vanavond en vannacht. Later kwam Ingrid met de kinders verslag doen en Theresa vindt het leuk . Volgende week nog een keer schnupperen en en als ze het dan nog leuk vindt mag ze het komende jaar dat doen.
Het weekend en volgend weekend komt Dominik toch. En morgen komt de Baggerfahrer de Bagger staat er al.

Mijn zusje Erna wordt opnieuw Oma , mandy is zwanger van de 3e en na de tweeling meiden komt er nu een zoon.