Zeer veel neerslag

Ik werd wakker van Jan´s wekker , hij niet gelijk dus ik was echt wakker. Hij is opgestaan en ik ben wat ontbijttv gaan kijken.
Om half 9 ben ik opgestaan en gaan douchen en dan zegt Jan dan ga ik ook maar douchen. Het is al heel wat dat hij voor mij op staamaar om voor mij te gaan douchen is nog een stap te ver. Dan zit hij een uur te wachten tot ik ga douchen. Dan is hij al 1 1/2 uur op en de gordijnen zijn nog dicht en de vaatwasser staat nog vol. Dus dat is dan het eerste wat ik ga doen.
Dan is het tijd voor een lekkere bak koffie. Ik heb vandaag al om 11 uur een afspraak bij de PSN.
Thuisgekomen eten gemaakt en gelijk eisalade gemaakt. Moeten door onze gekookte eieren heen. Lekker vanavond op een broodje.
Meli was met Theresa naar de Jugendschutz. Jannick kwam einde van de middag vragen of zaterdag Theresa langer bij ons blijven kan.
Julian was van de week jarig en had van Mark een kaartje gekregen om in Obertauern as zaterdag schatgraven te gaan doen. Daar is een autosleutel van een of andere peperdure auto in de sneeuw verstopt. Nu moet Julian toch werken en heeft Mark gevraagd of Jannick mee gaat. Kaartje kon wel op een andere naam gezet worden maar niet terug gegeven worden. Er is in de avond ook nog iets met een concert erbij. Wij zijn overdag met Theresa naar Graz.
Jannick moest vanavond als plaatsvervangende leider bij het RK Liezen. Normaal doet Christian het maar die kon niet. Jan heeft Jannick afgezet bij het RK en dan is hij met een dienstauto naar Liezen gegaan. Want Meli was met hun auto nog onderweg. Het hoosde al de hele middag.
Jan en ik ons broodpakket gaan halen. Het hozen was overgegaan in natte sneeuw. Er wordt de komende dagen veel neerslag verwacht.
Voor de natuur zeer goed maar mijn gevoel zegt wat anders.

Kan ik me voorstellen. Heb ook een hekel aan hele dagen regen.