Familiezondag

Vanmorgen om half 8 wakker en opgestaan, tafel dekken voor het familie ontbijt. Om half 9 kwam de familie aangemarcheerd stelletje luibakken Dan ontbijten en nazitten. Dan hebben we in overleg besloten wat we doen met de pretparken en welke . We besloten om abonnementen te nemen voor Bobbejaanland. Jannick en ik een duur abo zodat we beide een parkeerkaart erbij hebben. Meli en Theresa een sllverkaart zodat we ook naar warnerbross Moviepark kunnen. Jannick wil 2 dagen naar beide parken gaan . Jan wil wel mee naar Bobbejaan maar niet naar Movieworld dus die kan op een vrienden kaart van 10 Euro mee. Daar ben ik goedkoper mee klaar dan een Abo. We hebben nu 6 dagen bezet van de 10. Wij hebben nog een weekje ervoor waar 2 dagen van bezet zijn.
We hebben besloten om ongeveer rondom 2 te gaan middageten en ik ben grotendeels klaar omdat ik gisteren al had gekookt. Roti gevuld met massalakip, aardappel, ei en boontjes. Nu een beetje chillen tot het tijd is. Ondertussen, bed afgehaald, was aangezet en een 2e straks er achter aan. De vaatwasser leeggemaakt en weer grotendeels weer gevuld dus na het middageten komt er ook nog wel een 3e keer. Het weer is om in bed te blijven regen , wind en donker. Weer OÖ getroffen door het noodweer gisteravond. Het ging bij ons ook flink te keer maar verder niets gehoord. Ik had het raam wijd open staan in de slaapkamer dus toen ik hoorde hoe het te keer ging snel op een kier gezet. Ik had wel een heerlijk frisse slaapkamer daardoor. Het wil geen zomer worden en we hadden al geen lente dus ik denk dat we dat dit jaar allemaal overslaan. Het kamperen in de tuin voor Theresa zit er niet meer in. Ik hoop dat we een beetje weer in Nederland krijgen.
We mogen weer slapen in Duitsland vanaf Nederland dus dat gaan we dan ook wel doen. Maar ik wacht nog even met boeken. Maar ik denk ons vertrouwde adres in Schlüsselfeld.
De familie kwam eten en ze vonden het lekker, Meli en Jannick hebben zichzelf uitgenodigd om morgen weer te komen eten want de pan is pas half leeg. Eind van de middag begon de zon te schijnen en het regende heel hard. De regen hield op en de zon bleef tussen de wolken te voorschijn komen. Het was gelijk 22 graden. In de middag samen met Theresa kleding uitgezocht om mee te nemen op vakantie. Ze heeft nog het een en ander uit de wasmand gevist die was ik dan nog voor haar en er hangt nog was te drogen bij Meli. Sabrina heeft een grote kast vol kleding maar de praktijk geen winter en herfstkleding en wat er is past niet bij elkaar. We weten nog niet wat voor weer het wordt dus afwachten. Ik ga van de week langzaam aan mijn dingen bij elkaar zoeken. Jan heeft alle tassen van de zolder gehaald en een zwemband voor Sabrina.
Het mooie weer was heel kort want het wordt steeds donkerder en grote zwarte wolken. Ach het is mooi geweest voor vandaag.

Mijn oudste kleinzoon Björn vandaag 16 geworden. Heerlijk op vakantie met Laura en Randy in Griekenland.
Van harte gefeliciteerd-

Zondag is mijn kinderen en kleinkinderen in België aangekomen in ons vakantie huis verblijven nu tot donderdag dus een drukke boel