Super zonnig en warm

Ik werd wakker rondom 8 mooie tijd en uitgeslapen. Buiten was het nog nevelig. Dan lekker ontbijt in bed na de katten gevoerd te hebben. TV aangezet en wat Netflix kijken. Een lekker begin van de zondagmorgen. Dan rondom 10 opgetsaan en aan de koffie. Jannick kwam langs want hij wilde de was doen maar of ik de was wilde uitzoeken. Dat voor hem gedaan. Hij was al een poosje bezig , hij had geprobeerd om nog wat te slapen maar dat ging niet. Hij was vanaf vannacht 3 uur in de weer geweest bij het RK. Hij had Meli beloofd wat huishoudelijke dingen te doen. Die had hij al klaar maar hij wilde dan ook nog de was wegwerken. Eigenlijk zouden we na Meli´s thuiskomst gaan kaasfonduen maar er is een beurs in Schladming waar ze graag heen wilden dus is Jannick naar schladming gegaan. Als ze dan thuiskomen gaan we eten. Ik heb 2 Semmeln gebakken en die hebben we met lekkere kaas gegeten. Wij hadden toch ook laat ontbeten. Ik het bed afgehaald en de was aangezet. Dan een hele kaas gesneden in stukken en gevacumeerd. Jan zijn medicijnen uitgezet en dan stuit ik op een nieuwe verpakking die ik niet kon thuisbrengen. Omdat Jan van de arts in Salzburg andere verpakkingen en zo heeft voorgeschreven gekregen moet ik even kijken welke tabletten ik moet halveren en zo. Maar deze verpakking was een betablokker voor bij hartklachten. Dus morgen maar eens bij de apotheek vragen of deze echt is voorgeschreven zo ja contact met de arts opnemen. Jan had Sortis 80 mg dat zou dan naar 160 mg gram. Maar ik heb Sotahexal 160mg gekregen. Gelukkig controleer ik altijd alles want Jan zou het gewoon slikken.
Dan zijn we aan de wandel gegaan , ik heb de schoenen van Theresa bij hen op het balkon gemikt want ze waren er niet. Ze zijn vast de verjaardag van Theresa in Oberwölz vieren. Typerend voor al die vrienden en familie die Ingrid heeft. Als ze zelf niet gaat komt er niemand. Dan zijn we weer terug gegaan. De was van mij uit de droger gehaald en op het balkon gehangen en de was van Jannick in mijn droger. Een was bij mij erin gedaan en ook de was bij Jannick er weer ingedaan. Alvast het bed weer opgemaakt want ik wilde de winterhoezen er weer omheen. De nachten worden alweer koud. Ook al is het nog zo mooi weer , gisteravond zaten we ook met de houtkachel aan. De wandeling vanmiddag in een hempje en capribroek. Verder het hele weekend door naar het Donauinselfeest gekeken en vooral geluisterd. Zit nu naar Rainhard Fendrich te kijken en te luisteren. Dit jaar alleen Oostenrijkse artiesten mogen ze van mij zo houden. Vrijdagavond was ik in bed aan het luisteren naar Folkshilfe en daar ben ik na enige tijd bij in slaap gevallen. Voor iedereen is er wel wat bij. Ik verheug me op Chris Steger (hoop dat ze hem uitzenden) die om 16.50 begint en vanavond Josh , Seiler& Speer . Maar geen idee welke er worden uitgezonden want er zijn 5 Bühne. Van Schlager tot Kultur , Pop en Rock. In ieder geval zo Pizzera & Jaus.
Kreeg nu net een telefoontje dat Meli en Jannick onderweg naar huis zijn dus ik ga de stokbroden bakken.