NK langlauf

Oostenrijk, Ramsau am Dachstein

NK langlauf Ramsau

Zondag 14 januari
De spanning stijgt, het NK nadert en Jannick zegt dat hij er klaar voor is. Ramsau is overspoeld met Nederlanders en we kunnen weer met veel mensen bij kletsen. Jannick heeft vandaag trainingsvrij en geniet van zijn vrije tijd. Hij prepareert zijn skies alvast voor.
De openingsavond is voor ons vooral weer mensen zien en bijpraten. Het is leuk te zien hoe alle jongeleuten ook elkaar weer gevonden hebben. Jannick ziet de meeste alleen in deze week. Uiteindelijk gaan we later terug naar de caravan dan we hadden gepland, zo rond 22 uur. Jannick moet tenslotte morgen vroeg een wedstrijd doen. Er is besloten dat de wedstrijd al om 9 uur begint, dit door het gebrek aan sneeuw en elk team, elke langlaufschool en elke vakantieganger wil dan ook op dit stukje langlaufen. Ook is de afstand voor de jeugd heren terug gebracht van 15km naar 10 km. En voor de jeugd meisjes naar 7 ½ km.
Nicolette

Zondag 14 januari 2007
Vanavond was de opening in het Verantstaltungszentrum , het is altijd ontzettend gezellig en heel leuk om alle bekenden weer te zien. Rond 22 uur zijn we naar de caravan gegaan. Jannick