Pinksterzondag

Vanmorgen al heel vroeg wakker , tv aangezet en dan in slaap gevallen. Ik had de tafel al gedekt dus toen Sabrina en Theresa kwamen hoefde ik alleen eruit te springen. Jannick en Meli kwamen ook. Na het ontbijt ging Meli slapen. Jannick en Theresa verdwenen ook naar beneden. Sabrina wilde bij ons blijven. Het was opnieuw prachtig weer. Ik heb het middageten gemaakt , vandaag lasagna en maccaronie en salade. Jannick kwam met de meiden eten. Meli sliep nog. Er werd goed gegeten. Jannick wilde nog wel koffie en ik had nog kleine chocodonuts.
In de middag werd het tijd voor de F1. De Quali gisteren was spannender . Max had poolposition en die heeft hij gehouden tot de eindstreep. Jan en ik genoten van een Leffe bruinbiertje. Dan was de middag ook al weer voorbij. Jannick kwam eten voor Meli halen en de kinderen en hij wilde ook nog wel dus neem de pan maar mee.
Ik geniet van de weekenden met de kinderen.
Ik moet nog even Angela en Laura feliciteren met hun verjaardag , hoop dat jullie een fijne dag hadden.
En het weekend is nog niet ten einde. Theresa is ook steeds aan het leren , ze heeft nog wiskunde, nog iets wat ik alweer vergeten ben en haar verkeersexamen.
Tussendoor was ze aan het lezen in de hangstoel buiten. Ingrid was niet met Theresa naar Sankt Johann gegaan naar de bios. Maar gewoon inkopen gaan doen in Liezen en dan bij Sajedo eten. Ach ik neem aan dat het wel gezellig was voor Theresa.
Het goede nieuws , het weekend is nog niet afgelopen.

Angela en Laura, van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag, hoop dat jullie er een gezellige dag hebben gehad allebei