Een luie zondag

Vanmorgen rond 9 wakker en goed geslapen. Ik had wat problemen bij het inslapen . Wat tv gekeken en dan daarna toch ingeslapen. Vanmorgen eerst douchen en aankleden. Een beetje opruimen en ontbijten Dan de docu over van Gaal gekeken. Het was zeer onderhoudend.
Ik geniet van het uitzicht en de sneeuw, het is koud tot min 13 en overdag rond het vriespunt. Een mooie blauwe lucht en een zonnetje.
Ik ben ongelooflijk moe en ik kan mij nog niet echt ergens toe zetten.
Ik heb dan ook niks gedaan.
Eind van de middag kwamen Jannick en Meli met de kinderen thuis. Carmen wil voorlopig geen kinderliedjes meer horen. Dus ook bij hen heeft Sabrina non stop haar repertoire gezongen. Theresa en Sabrina hebben het beide naar hun zin gehad. Na thuiskomst kwamen ze even boven. Theresa is nu ziek waarschijnlijk dus ook het RS virus. Ik moet oppassen want mijn immuumsysteem is door de covid verzwakt.
Ze mochten cadeautjes uitpakken die ik voor hen had en van Erna. Beide blij met alles. Sabrina heeft nu een voortand eruit en de nieuwe zit er al onder.
Het weekend is weer voorbij.
Gefeliciteerd en een fijne dag Tobi 6 jaar

Hier was het vanmorgen -18 om 5 uur gelukkig starte de auto. Is altijd spannend wanneer het zo koud is