Een prachtige zonnige dag

Vannacht hadden we minus 16 en het was dus ook in de morgen nog aardig vorst. Wij werden wakker van Ingrid die om kwart voor 8 Sabrina kwam brengen. Dan werd Sabrina opgehaald door Ingrid en kwam Jannick met Sabrina boven. Die heeft riooldienst en kon door de vorst niet gaan rijden want dan bevriezen de leidingen in zijn auto en hij moest dus wachten tot het warmer werd. Dat was in elk geval gezellig koffie drinken want Sabrina moest weer naar beneden want Gabi kwam voor haar. Zelf douchen en ontbijten , Om 10 uur ben ik met een emmer sop, bodemwisser en alle andere dingen die ik dacht nodig te hebben naar beneden gegaan. Gesopt en kasten gevuld en eind van de morgen heel veel opgeschoten. Jan gevraagd om te komen kijken en uitgelegd waar tussen 2 boekenkasten plankjes moeten komen. Het is maar 25 cm breed maar kan dan prima gevuld eworden met alle kleine pockets. Want er was nog wat boekenkast te weinig. Dat gaat Jan dan maken dan kan ik daar morgen middag mee verder. Jannick ging ergens om half 11 naar zijn werk.
Jan had alvast boven gestoft en gezogen . Dan ben ik begonnen met eten koken voor vandaag en gelijk voor morgen. Dan kunnen we gelijk eten als ik van Christine kom.
De balkondeur heerlijk open gezet en het was in de zon op het hoogtepunt 29 graden maar als de zon dan richting berg gaat wordt het al snel koeler maar het was een zaligheid om de deur open te hebben. katten blij konden ook buiten.
Samen met Jan gegeten en daarna is Jan de plankjes gaan maken en ik boeken sorteren en uiteindelijk met enige moeite alle boeken erin kwijt geraakt. Nog een beetje gezogen en het ziet er super uit.
Dan was ik klaar en kwam Ingrid beneden vragen of ze even de kinders bij mij laten kon dat trof ik ging net naar boven. Even handen wassen en naar de toilet dan een kop koffie. Theresa aan de Squla en Sabrina haar boekenkast leeggemaakt. Ingrid kwam al snel terug en ze verdwenen allemaal naar beneden .
Weer een dag met gedane arbeid en een tevreden gevoel.
Net nog even met Jannick zijn hok doorgegaan en hem gezegd wat waar is en waar hij op moet letten, Bijgaande de fotos van zijn hok wat nu een echte kamer is inclusief verwarming en slaapbank met echt bed. De infrarood verwarming is nu nog in de kinderkamer maar komt weer terug zodat als het beneden fris is en de cv nog niet aan is dan toch een behaaglijke ruimte is. De fotos van zijn hok belichten alle 4 de kanten van de kamer.

Zo, dat ziet er goed uit!!!