trio gaat skien

Oostenrijk, Ramsau am Dachstein

Zondag 28 december
Vandaag gingen Frits,Jorran en Jannick met zijn drieën skiën. Jannick kon de skikaart van de dienststelle ophalen en ik had nog een dagkaart die ik vorig jaar had gewonnen. Maar ja vorig jaar kon den we hem niet gebruiken . Maar Jannick mocht hem toch inwisselen dan hoefden Frits en Jorran maar 1 kaart samen te betalen. Het is toch 40 euro.
Jorran kon de skischoenen van Jannick aan dus die ging op Jannicks uitrusting en Jannick ging snowboarden. Ze waren al vroeg weg en kwamen pas aan het eind van de middag terug.
Ze hebben gegeten , frietjes met salade en appelmoes en hele lekkere prinzessin kipfilet en zijn daarna weggegaan want ze gingen nog naar de Ramsauer Tenne. Maartje van Dis zou ook komen. Die zitten op de camping.
Ik ben in de middag samen met Jan gaan wandelen en even bij Gerhard koffie drinken.
Het is super mooi weer en het vriest.
Jan heeft vandaag de huisschoenen van Alfred gevonden, inderdaad op een vreemde plaats beneden tussen 2 tafels in. Die over elkaar heen geschoven stonden.
Ze kregen vanavond visite van Hansi en Norbert, krijgen we vast morgen weer wat te horen want ze zullen wel klachten over ons hebben.