Eisenerz en NK zomerbiatlon

Oostenrijk, Ramsau am Dachstein

Helaas,helaas,balen.
Ik ben toch gewoon een jaar te oud om te worden aangenomen in Eisenerz. Er staat in de regelementen dat het tot 16 jaar aangenomen word.
Ik ben dus afgewezen en Waldhuber is het daar niet mee eens maar ik ga er maar van uit dat het definitief over is.
Ik ga nu gewoon mijn school in Schladming afmaken, van de winter kan ik bij Fit en Fun als langlauf en biathlonleraar werken en ik mag als tourleider werken. Ik kan zelf mijn trainingen indelen.
Ik ga gewoon keihard door ook al gaat het niet zoals ik het graag zou zien.Maar ik weet zeker dat ik er ga komen, ik laat me niet zo snel kisten en erger als afgelopen jaar kan het niet zijn.
Volgende week werk ik waarschijnlijk 2 middagen bij Fit en Fun als nordic walker trainer maar dan als ski imitatie voor sporters.
Ik heb volgende week ook proefwerkweek en heb afgelopen week trainingsvrij genomen om te leren want ik moet over.
Ik kom naar Nederland om deel te nemen aan het NK zomerbiatlon op Papendal op 22 juni.
Op 21 juni is er op Papendal een skyke clinic, meet een proefwedstrijdje zomerbiatlon op skykes.Ik ben daar ook.
Op 22 juni is er ook een NK skyke om 4 uur ergens Limburg als ik op tijd klaar ben ga ik daar ook nog heen.
Alle bijzonderheden weet ik nog niet maar laat ik voor de geinteresseerden nog weten.

HéHééJ JANNICK! Echt zwaarbalen voor je dat je niet aangenomen bent bij Eisenerz, Maar je bent dus binnekort weer in Nederland? Okeej dan, leuk! Tijdens De ZomerBiathlonWedstrijden! Leuk! Nou laat wat van je horen,ik ga weer DoeiDoei xXxGroetjesxXx tot snel! Scarlett Baars (Je NichtJe)