Troosteloos weer

Vanmorgen vroeg wakker en dan kan ik toch niet slapen dus tv luisteren. Ik dacht dat Sabrina wel zou komen maar nee. Ze slaapt nu ook veel beter en sliep vanmorgen dus nog. Ingrid hoeft alleen Theresa over te steken dus dat is ideaal. Theresa was snel haar schoentje komen kijken en blij met haar muisje. Dan maar gaan douchen en ik was met de koffie bezig toen Ingrid met Sabrina kwam voor de koffie.
Dus ik vroeg haar dan gaat vrijdag Theresa niet naar karate toch. En zei ja wel waarom niet? IK , het is Kinderkrampus in Gröbming. Nee zegt ze dat is op 5 december. Nee Ingrid dat is vrijdag gelijk met het Rote Kreuz eten. SHITTTTTTTTT ik heb gezegd tegen Sandra dat ik rij. Tja nu moet ze het even zien recht te breien.
Ze ging gelijk na de koffie weg want Gabi kwam voor Sabrina. Ik ga zo naar de huisarts.

Aangezien er zo veel artsen met vakantie zijn was het dus drukkkkkkkkkkkkkkkk, het helpt niet dus toch gebleven. Kwart voor 12 stond ik weer buiten. Dacht snel naar de bank lopen want die gaat om 12 uur dicht. De balie medewerkster kende zich niet uit met het apparaat dus die vroeg de filiaalleider. Dus ik mocht daar binnen komen en hij zei me gelijk dat het voor hem ook de eerste keer was dus hij moest het ook uitvinden. Was wel lachen want het lukte hem ook niet om het geactiveerd te krijgen. Hij zei me maar het gaat ons lukken en ik vroeg hem of dat nog voor de kerst was. Dat was lachen en ondertussen was de bank dicht maar we zaten nog steeds te prutsen. Dan vraagt hij me heb je een code gekregen en ik nee dacht dat ik daarom hier moest zijn. Uiteindelijk bleek de code binnen gekomen bij de bank dus alles opnieuw starten en ik zou hem dan 5 euro overmaken maar nee hoor. Bleek dat er iets geactiveerd moest worden zodat je bij de scancode de grootte kan instellen en ja hoor na 3 kwartier werkte het. Ik kreeg van hem 5 Euro want die had ik hem overgemaakt. Het is een aardige dertiger die zelf ook kon lachen om de situatie en hij zei me we hebben beide wat geleerd.
Ondertussen ook te laat voor de apotheek. Dan maar naar huis gelopen en om half 1 weer thuis.
Het is de hele dag dikke mist maar vrij warm. Wordt er altijd een beetje depri van.
Thuisgekomen gaan koken en het meeste was al voorbereid en dan met Jan eten. Maar Theresa kwam boven want Ingrid ging even snel met Sabrina wat spullen halen om een taart te bakken. Theresa had al gegeten en zei hmmm lekker Oma dus nog maar wat opgeschept en ze was helemaal gelukkig met de andijviestamppot met spekjes en het restant van het draadjesvlees. Ze werd weer opgehaald want Theresa ging samen met Cornelia bakken. Daarna kwam Julia met haar kinders.
Van alles en nog wat gedaan en eigenlijk ook wel wat tijd voor mezelf genomen.