En we krijgen een ?

Donnerstag 18.August
Een prachtige dag met een buitje tussendoor en 24 graden. Je merkt wel aan alle kanten dat de herfst begonnen is.
Gisteravond heeft Jan met Angela gesproken het gaat goed en het wordt..........!!
Theresa heeft heel lief gespeeld, ze mag pas aan iets anders beginnen als ze eerst opgeruimd heeft waar ze mee bezig is. Gaat best goed. Ze kan nu zelf in de knutsella kijken en zag het Halloweenboek. Ze wilde weten waar de tekeningen voor waren en ik liet het zien dat je die kan overtrekken alleen ik had geen overtrek papier. Je kan het niet zo goed zien met normaal papier maar toen kwam Opa met overtrekpapier aan. Dus samen dingen overtrekken en dan een vleermuismasker gemaakt. Ze heeft het prachtig gekleurd en ik er draadjes aan gemaakt. Weer een nieuwe wereld geopend met dat overtrekken. Ondertussen luisterend naar de kindercd´s.
Met Ingrid en Theresa gegeten en verder niet heel veel gedaan. Jan is nog steeds niet klaar met de kast dus dan kan ook nog niet alles erin.
Wel de grote sanseveria die nog van mijn Oma was uit elkaar gehaald en in allemaal kleinere potten gedaan. Had geen plaats meer voor zo´n super grote plant maar wel voor heel veel kleinere. Staan nu nog even op de plank in het trappenhuis draad erom en een stok erin dat ze recht blijven staan. Als ze vast geworteld zijn kunnen ze naar binnen. Daarna een hoop opruimwerk op het balkon maar dat was voor het goede doel.
Het is nu erg stil, Jan naar zijn werk en Ingrid en Theresa op visite (Omaaaaaaaaaaaaaa ik ga naar Lena) We zijn altijd op de hoogte.
Nog even na het avondeten langs de afreizende gasten maar die waren er niet. Vast uit eten.