Pinkstermaandag

Om half 8 ging het weer los, Sabrina wakker en bij ons in bed genomen. Ik snapte maar niet waarom ze ondersteboven in bed wilde tot ik zag dat Theresa ondersteboven lag. Die werd ook wakker en allemaal weer in een normale positie. De tv aangezet en die 2 genoten. Dan boterhammen gemaakt en de medicijnen van Sabrina gedaan en dan een leuke Disneyfilm gekeken. We hadden hem allemaal nog nooit gezien. Tinkerbell und die Legende vom Nimmerbiest. Dan opgestaan en eerst Sabrina aangekleed dan zelf gaan douchen en nu even aan de koffie. Ik hoef geen eten te maken want we gaan vanmiddag beneden eten. De vaatwasser gevuld en aangezet, de ontbijtspullen weg dan lijkt het alweer heel wat.
Jannick kwam koffie drinken en ik stootte tegen hem aan de hete koffie over hem en mijn nieuwe stoel. Geprobeerd om het kussen schoon te deppen en met vlekkenspul maar het werd alleen maar erger. Dus Jan de stoel uit elkaar gehaald en het omhulsel zit nu in de wasmachine in de hoop dat het schoon wordt en niet te veel krimpt. Heb ik weer. Het is buiten lekker maar weinig zon en veel bewolking. De deur kon open dus weer lekker fris in huis. Ingrid kwam ook koffie drinken en ze zei dat haar moeder een berg sokken heeft gebreid voor Els en Nance.
Later kwam Jannick zeggen dat het eten klaar was en hij had broodjes met eigen gemaakte hamburgers gemaakt en nog worsten en zo van de gril. Alles smaakte heerlijk. Ingrid had wat patat erbij gebakken en Sabrina greep in de schaal en moest hard huilen want de patat was heet. Daarna is het een lust om te zien hoe ze eet . Ze wees op een fles met Jalopena tomatensaus. En Ingrid wilde saus uit een andere fles geven nee die wilde ze niet. Dus een beetje van de jalopenasaus op haar bord en dan doopt ze haar stukjes vlees en patat er in en werkt het naar binnen. De saus was niet super pittig maar had toch wel een pittige nasmaak.
Mijn kussenhoes hangt ondertussen buiten want ik durf hem niet in de droger te doen. Het Pinksterweekend bijna voorbij , gaat gewoon te snel. Juni en we gaan hard naar de 2e helft van het jaar af.
In de middag toch maar planten in bakken met aarde gezet want langzaam aan verpieteren ze, het wachten is nog steeds op het hout voor het balkon. Het kussen is schoon geworden en we hebben hem zelfs weer op de stoel gekregen (Jan dus) Het was best lekker buiten , de kinderen in de tuin aan het spelen, Ingrid met de planten bezig en Jannick was ook wat aan het doen. Morgen weer een dag.

die sokken daar kijk ik nu al naar uit hoor