Dagje samen met Jan

Oostenrijk, Liezen

Gisteravond belde Jula eerst mij en ik kreeg een verhaal te horen iets met minder vuil en zo. Daarna heeft ze Jan gebeld . Ze vertelde over haar nieuwe schoenen.
Het was maar goed dat Angela al het verhaal uit de doeken had gedaan. +Want wat een gezellige dwarrel is Jula.

Vanmorgen niet heel vroeg wakker, in ieder geval niet vroeg genoeg voor Fiep die met een blik van kom je er nou nog een keer uit op de kast zat en ik het gevoel had dat hij elk moment neer kon komen op mijn buik. Dus eerst naar de toilet dan de katten eten geven en dan weer terug en wat tv kijken. Heerlijk wat doezelen en om 9 uur zijn we opgestaan. We zitten met de lampen aan en het is 14 graden en dus echt frisjes. Dat bemerken we dan ook n huis.
Vandaag geen visite want Ingrid gaat of is al weg met de kinderen naar Oberwölz.

Ze waren toch nog niet weg want ze kwamen nog even dag zeggen, ik ben zo gewend dat Ingrid dan heel vroeg gaat rijden maar vandaag dus niet.
Tegen 12 uur dacht ik acht wat en heb Jan gevraagd of hij zin had om samen in Liezen te gaan eten. Ja dat had hij dus samen op weg naar Sajedo. Het was loeidruk ondanks dat voor de Oostenrijkers al laat was- We kregen een plekje , heerlijk gegeten en toen we klaar waren zat het nog altijd vol.
Nog een rondje ELI en bij C en A nog een shrtje voor Theresa en Sabrina meegenomen.
Op de heenweg nog even geappt met Pascal. Een poosje niet met elkaar gesproken en zie zijn rijbewijs gehaald en hij begint over 2 weekjes in een nieuwe baan en nu 2 weekjes vakantie en naar Kroatie. Dat mannetje van hem en Yasmin wat een heerlijk ventje en een lekkere stoute kop. Ook al weer 1 jaar en alles gaat volgens plan voor hun huwelijk.

Nu net aan de koffie met Jan en nu een beetje bank hangen. Het was zo rustig dat ik in slaap ben gevallen . Nog steeds niemad thuis ook al is het al na zevenen.