Toch weer warm

Vanmorgen was ik aan het wakker worden en ik hoorde Theresa vragen kunnen we gezamelijk boven ontbijten. ja hoor dus snel eruit en samen met Jannick de tafel gedekt. Gezellig ontbijten met de vers gebakken croissantjes die Jannick had gebakken. Sabrina wilde ook beschuit eten en Theresa wilde er ook eentje. Dan alles weer opgeruimd en ik gaan douchen. de rest van de morgen een beetje chillen met elkaar. Na de enorme hoeveelheid regen was het wat heiig en zwaar bewolkt maar langzaam aan klaart het op en het was om 10 uur alweer 22 graden. Door het vocht zeer zwoel.
Toch elke keer regenbuien maar het blijft warm. Samen met Jannick eten gemaakt en met zijn allen gegeten.
Het werd 24 graden maar er bleven regenbuien komen. Jannick ging om 4 even een verplichting na en heeft voor hij thuis kwam ook Ingrid gelijk opgehaald. Wij met de kinderen een avondboterham en toen Ingrid kwam voor haar het warme eten warm gemaakt. De kinderen waren filmpjes van hen zelf op de tv aan het kijken en ook Sabrina schreeuwt het uit van plezier als ze zich zelf ziet. In de avond trok de lucht open en werd het blauw daar hadden we niets meer aan.
Ik heb al vanaf het opstaan buiukpijn en voel me niet lekker. Zal wel iets verkeerd gegeten hebben. Morgen weer een dag.