2e vakantiedag

Italië, Grado

Sonntag 29 April
Na een koude nacht waar we gelukkig geen last van hadden in ons bed en ik moest eruit halverwege voor Theresa die moest plassen toch goed geslapen. In de morgen kwam Theresa nog even in bed en dan moed verzamelen om op te staan. Het was buiten al warmer dan binnen. Ontbijten en eigenlijk gelijk al buiten en het werd zeer snel heel erg warm tot heet minimaal een 30 graden. We besloten om naar Grado te gaan en we vonden gelukkig een parkerterrein met nog plaats. Ondanks vroeg in het jaar al erg druk. Het was voor Theresa een aardige tippel maar ze hield vol. Bij de Spar wat te eten en wat te drinken gehaald en op een bankje gezeten en geluncht. Dan naar het strand en boulevard van Grado en Theresa vermaakte zich opperbest. Nog even spelen en dan terug gaan lopen maar wel een ijsje gegeten. Omdat Theresa er nogal wat van bakte maar even in het stadspark gaan zitten tot ze klaar was. Ze was blij dat ze in de auto mocht. Ik had een stukje verder een grote Spar gezien dus daar in de parkeergarage en even snel wat boodschappen gedaan. Terug op de Camping de auto gestald en naar onze Lodge gaan lopen. Lekker aardbeien gegeten.
Ik had al navraag gedaan maar voor zo´n grote super camping helaas geen internet, Wat ik zelf een groot minpunt vind,
Het is vandaag onze trouwdag 19 jaar alweer. Later in het jaar zijn we 30 jaar samen.
Een hele poos op onze veranda gezeten en dan maar naar het strand met Theresa. Er hangen nog steeds rode vlaggen dus niet zwemmen. Maar wat ik nog nooit gezien heb was zo veel krabben en andere diertjes in het water en langs de zeelijn. Allerleisoorten slakjes schelpjes en voor mij onbekende diertjes. We hebben er zo ontzettend veel gezien. Veel kinderen waren aan het krabbenvangen maar ik heb Theresa gezegd dat de diertjes dood gaan zo en dat we dat niet willen. Ze heeft bij de glijbanen gespeeld en dan was ze zo moe dat we terug zijn gaan lopen. Avondeten gemaakt niet lachen ik heb mijn airfryer meegenomen en we zaten aan een heerlijke salade met frietjes en kipschnitzel uit de airfryer. Lekker buiten op de Veranda eten.
Theresa bedklaar en ze mocht nu een dvd kijken en dan is het bedtijd als ze het haalt om het af te kijken.
Bianca bedankt voor je berichtje erg lief van je.