nog steeds mooi en zonnig

Oostenrijk, Kleinsölk

29 november
En je raad het al nog steeds mooi en zonnig weer maar ze zeggen dat het einde van de week omslaat en de sneeuw gaat komen. We wachten maar af want ze hadden het eerst al voor afgelopen weekend opgegeven. Maar eens moet het toch komen.
De wandeling gisteren was echt heerlijk, vanaf de dierenarts was ik richting Enns gelopen en dan daar langs gelopen door het weiland tot aan het riviertje vanaf Sölk, je kan er niet gewoon overheen er is geen brug. Het is wel super laag water maar je moet dan eerst naar beneden klauteren dan over het eerste stuk water met stenen klauteren over een middensteen hoop heen en dan weer een stuk water met stenen en dan nog omhoog klauteren. Had ik geen zin in dus langs dat water terug naar de brug in Stein. Ben ik net onderaan de brug aangekomen zie ik Jan al aan komen rijden dus snel naar boven gelopen want hij had me daar niet verwacht en precies op tijd. Dan nog even naar de apotheek in Gröbming en weer naar huis.
Felicia gaat donderdagmorgen onder het mes, ze wordt dan gesteriliseerd. Ik vind het wel een beetje zielig . Ze is zo`n klein teer poesje .