Laatste dag super mooi en warm weer

Vanmorgen om 7 uur wakker en om 8 kwam de familie koffie drinken. Als een vreemde ons dan zou zien zitten zien we eruit of als we onder een brug vandaan komen . Half in huiskleren half in nachtkleding. De huiskleren zitten altijd lekker maar zien er niet uit.
Ondanks dat smaakte de koffie prima. Om 9 uur was op Theresa na iedereen weer weg.
Theresa is echt de hele dag gebleven en heeft zich vermaakt met ik mik loreland en haar boekjes , later wilde ik graag het concert van Andreas Gabalier kijken en is ze ook in de slaapkamer tv gaan kijken.
We hebben het rustig gehouden, dus ik heb behalve koken ook niets gedaan.
Er is maar weer een dodelijk ongeluk geweest dit keer in Öblarn. Ik geloof dat de laatste maanden bijna elke week wel een zwaar ongeluk was en meestal ook met dodelijke afloop. Dit keer van de berg afgereden en 100 meter naar beneden en dan tegen een boom.
Voor bakkerij Stefflback (die afgebrand is) is een tijdelijke oplossing door broodfabrieken in onze eigen regio geboden. Danklmaier uit Radstadt en Lasser uit Schladming bakken voor de winkels/konditoreien anders hadden die ook moeten sluiten. Omdat ze wel capiciteit hebben maar niet het personeel is dus ook het personeel van de bakkerij bij de bakkerijen onder gebracht. Hadden ze dit niet gedaan was Stefflback kapot geweest.
Het weekend is weer voorbij en de nieuwe week kan beginnen.

O, dat is fijn om te horen!