Laatste mooie dag

Vanmorgen was ik wakker voor de wekker en dan om half 8 eruit want we hadden afspraak om kwart voor 9. Op ons gemak aan de wandel want het was al erg warm. De leuke vervanging van de huisarts was er, hij heet Paul is een aardige jongen en legt alles altijd uitgebreid uit. Van Jan alle bloeduitslagen goed en van mij een paar op het randje en toen ik geprikt werd had ik een infectie.
Dan weer op ons gemak terug gewandeld. Ik kan weer nieuwe inlegzolen aanvragen want nadat ik binnen een week 2x een enkel om ging moet er even gekeken worden. Mijn zolen had ik oa om dat te voorkomen.
Helaas het familiefeest gaat zaterdag weer niet door er wordt bar en boos slecht weer verwacht. Verplaatst naar 12 september op zondag dan zijn we weer thuis. Jannick en Meli waren vandaag de hort op , Mark heeft Meli in Leoben bij het ziekenhuis afgezet dan, Jannick was op zijn motor die hij naar Spielberg heeft gebracht en Mark dan daar Jannick met de auto heeft meegenomen en weer naar Leoben om Meli te halen. Ik was net even beneden en ze waren aan het eten ook Jessy was er. Mark weet nu dat je niet in gepaneerde balletjes moet bijten ook al voelen ze niet heet aan (een Nederlandse kaasbal) Jannick heeft verteld dat hij in geen enkele zomaar moet bijten als ze uit Nederland zijn . Volgende week donderdag moet hij dan weer naar Spielberg en kan hij zijn andere motor gaan halen. Groter en meer ruimte voor Meli die graag achterop de motor mee rijdt. En voor Jannick zijn postuur ook wat hoger.
Het weer begint al om te slaan en zeer donkere wolken zijn al boven komen drijven. De wassen al droog en in de kast , dekbed was buiten in een half uur in de zon droog.
De kinderen komen morgen ochtend en eigenlijk wil Ingrid ze in de avond brengen, dan moeten ze maandagmorgen naar huis en maandagavond komen ze dan weer. Jannick heeft gevraagd laat ze gewoon hier maar nee ze moeten naar haar. Ze worden er zo onrustig van vooral Theresa kan haar draai niet vinden en als ze hem vindt dan moet ze weer weg. Dan komen ze vrijdagavond weer en verdwijnen ze zondagavond weer. Dus ze zijn alleen hier de uren dat Ingrid werkt.
Wij zijn weer klaar voor het weekend.

Hahahahahaaa, dat heb ik altijd met kaassoufflé's. 😜