KNO arts

Oostenrijk, Pruggern

Maandag 29 januari
Vanmorgen vroeg naar Schladming naar dr.Krasa de KNO arts. Jannick mocht gelijk blijven en om het te onderstrepen kreeg hij ook een bloedneus in de wachtkamer. Het helpt om sneller aan de beurt te zijn. Jannicks oren zijn na de operatie van september goed genezen. Hij kan weer zwemmen en volgens ons ook goed horen maar dat is schijnbaar wat anders dan luisteren! Zijn gehoortest was ook goed. Maar in zijn neus moesten adertjes worden dichtgebrand. De eerste was ondanks zijn verdoving pijnlijk maar de andere voelde hij niet.
Mag nu 3 dagen regenereren. We zijn naar Pruggern gegaan om de was te doen en de post en zijn ook daar blijven slapen. Anders hadden we terug gegaan omdat Jannick al vroeg traint in Ramsau nu hoefde hij pas om 12 uur op school te zijn. We hebben hem rond 11 uur afgezegd zodat hij ook nog kon eten op school en wij naar Ramsau. Eind van de middag naar Schladming gegaan, sfeer proeven want vandaag is de nachtslalom van Schladming. Een enorm evenement waar 50.000 mensen op af komen. De stad is een groot feestcafe. Jannick kwam om 16.00 uur uit school. We hebben Lagos gegeten , hebben uiteraard weer grote vlaggen gekregen en een memoriespel met de Oostenrijkse skiers erop. De sfeer is enorm goed maar wij hadden geen zin om naar de wedstrijd te gaan, ik kan nog steeds niet goed lopen of blijven staan , en wij zijn nou eenmaal geen fervente skiers.Dus na nog lekker doner kebab gehaald te hebben naar Ramsau terug Het weer was zonnig, mooi en droog en het vroor niet hard ’s avonds. Dus wel ideaal weer voor de wedstrijd om te kijken. Het zal best groot feest geweest zijn na afloop want Benjamin Raich heeft gewonnen. Maar Jannick moet ook weer vroeg op de training van morgen aanwezig zijn. Rustige techniek training en daarna naar school.

29 januari 2007
Vandaag naar de KNO arts , ik kreeg ter plekke weer een bloedneus, ik werd wel gelijk geholpen. Hij heeft de aderen dichtgebrand, was niet prettig. Jannick