We zijn er klaar voor.

Vannacht op een pilletje geslapen want ik kwam toch de laatste tijd wat slaap te kort en nu een hele nacht gehad en voel me een stuk uitgeruster. Sabrina kwam en in het half uurtje dat Ingrid weg was had ze 8 aanvallen. Het gaat al dagen zo, ze zijn met een medicijnwissel bezig maar dan mag het een maar heel langzaam afgebouwd worden en het andere tegelijkertijd langzaam verhoogd worden. Maar eigenlijk gaat dit niet zo langer , en dat vooral voor Ingrid niet.. Die lijdt ook aan chronisch slaapgebrek sinds de geboorte van Sabrina.
Dan koffie gedronken met Ingrid en dan ook even douchen nadat Jan eruit kwam. Ik ben mijn auto gaan afmaken en Jan was stofzuigen. Dan zie ik ineens allemaal water uit e stofzuiger lopen en ik vraag Jan wat hij gedaan heeft. Nou niets en ik je moet iets gedaan hebben want er ligt al een hele plas water . Dus ik stofzuiger uit elkaar en nog meer water. Heeft hij waarschijnlijk water in de douche opgezogen want dat loopt maar langzaam weg. Gelukkig na het drogen en weer in elkaar zetten doet hij het nog. Dit zou hem vroeger niet gebeurd zijn maar goed herstel gaat met horten en stoten. Dan samen aan het eten en opening van de Olympische spelen kijken. Omdat het super mooi zonnig weer was samen met Jan naar de MEZ gewandeld want ik wilde nog spuitbus haarverf kopen. Was het allerlaatste bij de NKD voor de helft van de prijs dus nu heb ik een zeemeerminkostuum in de verkleedkist en het kroontje met vlecht van Elsa voor bij de jurk van Theresa. Ik heb al lang plezier van de verkleedkist. DE haarverf vond ik nog bij de Bipa. Nog even bij de Unimarkt en de Spar wat inkopen gedaan en weer naar huis gewandeld en toen kon je de kou alweer merken. Wij daarna aan de Krapfen en koffie. Theresa vroeg nadat ze haar kroon met vlecht op had gezet kan ik die aan Mama laten zien , ik ja hoor. Sinds dien haar niet meer gezien maar ze komt vast nog wel want ze heeft haar bed al opgemaakt hier en Shaun ligt er ook al in. Ze komt een nachtje slapen.
Wij zijn er helemaal klaar voor de komende dagen.

Heel veel plezier met carnaval!!! (Die ene procent wil ik niet meemaken) ;-)