Rustig

Vanmorgen pas om half 9 wakker geworden dan een rondje ontbijt tv. Alle ochtenddingen daarna gedaan.
Er komen leuke fotos voorbij Laura en Randy zitten op Texel. Vele jaren her was ik ook op Texel. Leuke fotos van Kirsten, Jeroen en kinders. Ze worden allemaal al zo groot echte teeners. Ik vind het fijn om dan fotos voorbij te zien komen. Dan kan ik ze nog een beetje volgen.
We hebben gisteren echt geboft met het weer want vandaag koud en regen en zwaar bewolkt. Het wil maar geen lente worden.
Middageten gemaakt en de rotzooi uitgezocht en gesorteerd op de zolder. Jan gelijk een tas voor mij eraf gehaald. Ik moet pakken voor morgen. De grote dag naar het ziekenhuisd in Schwarzach. Er hangt veel voor mij van de onderzoekingen onder narcose af . Maar tja wat je wilt en wat je krijgt zijn 2 dingen. Ik houd de moed erin dat het allemaal goed komt. Ik heb eten gemaakt voor Jan voor morgen voor het geval dat ik toch moet blijven.
Ik weet niet of ik morgen kan schrijven dus afwachten maar.

sterkte

Haje 2023-05-02 19:24:42

Sterkte morgen

Liduina 2023-05-02 19:34:45

Sterkte

Marjanne 2023-05-02 20:04:03

Nicolette, Sterkte vandaag met de onderzoeken!