Nog drukkere zaterdag

Vanmorgen werd ik om half 9 wakker gemaakt door Theresa en Oma Papa en Sabrina zijn er ook. Okeeeeee ik kom eruit. Was ook gisteravond ongewoon laat voor mij. Er kwam een concert van Die Seer op Servus die ik ging kijken. Tot mijn verbazing daarna een intervieuw met Andreas Gabalier omdat hij nu 10 jaar Volks-Rock'n'Roller is. Daarna het grote jubilleumsconcert uit Munchen dus ik ook die kijken. Tja toen was het 1.15 u .
Theresa helemaal gelukkig met haar Lego Friends boek en haar chocomuis en Sabrina had een Little people babypopje en een chocokikker. Theresa ging naar beneden , Jannick eerst koffie en daarna met Ingrid auto halen. Ik dacht dat ze die in Schladming hadden gebracht maar dat was Stein and der Enns. Dan gingen ze allen en kon ik even snel eten koken want toen kwam Sabrina weer want Ingrid, Jannick en Theresa gingen naar Liezen. Eten en Bios die Eisprinzessin. Een kinderstoel naar boven gesleept een grrot onhandig ding maar daar kan Sabrina inzitten. Dan gingen we middageten. Na het middageten aan de wandel dus een grote ronde gemaakt en ook nog wat inkopen. Thuis gekomen moest ik echt mijn huishoudelijke klusjes waar ik aan was begonnen ten einde brengen. Was, droger, opruimen-
Dan hebben we Sabrina in het Ikea Poangstoeltje gezet en een riem om haar heen dat ze niet voorover eruit kan vallen. Ze vindt het geweldig om daar in te zitten en dan wat tik tak kijken. We zijn de middag door gekomen en ook al is ze heel erg lief toch heel vermoeiend. Pas ergens tegen zessen werd ze gehaald. Dan konden wij aan de avondbroodjes.
Vanavond is het Gabalierconcert van Schladming op ORF maar het is me wel even genoeg dat ik gisteravond het Munchen concert gezein heb. Ga denk ik maar de film de GVR maar dan de verfilming van Spielberg kijken. De tekenfilm hebben we zelf .