Dag 5 slecht weer

Oostenrijk, Gamlitz

Vanmorgen vroeg wakker dus wat ontbijttv. Dan ben ik wat vroeger gaan douchen en ik had warm water. Dan om half 8 gaan ontbijten. Dat was weer kostelijk daar hebben we geen aanmerkingen op. Wij besloten om wat te gaan wandelen en we konden bij 2 anderen aansluiten. Het weer was zeer dreigend en ik wilde eigenlijk voor het slechte weer terug zijn. We kwamen op een splitsing en die 2 wilden nog verder omhoog en Jan en ik besloten de andere weg te nemen waarmee we terug zouden moeten komen bij het Gästehaus. Dat klopte en op het moment dat we aankwamen brak het slechte weer uit. Er kwamen er steeds meer terug . Een man kwam in een zelfgemaakte poncho van een gele zak. Die had hij bij een boer gekregen. Nog een poos op het overdakte terras gezeten met een kop koffie. Dan voor het eten weer naar binnen. We kregen kip in een saus met wat pasta. We hadden vooraf soep met griessknödel erin.
Vruchtenyoghurt toe. We hebben de middag op de kamer doorgebracht wat tv kijken. Buiten onweer regen enz.
Net even met Jannick gesproken en die belt met een minuut of 10 nog terug, Dan zit hij in zijn vrachtwagen en kan hij kwekken.
Het werden hele lange 10 minuten want het is nu bijna 7 uur en hij heeft niet terug gebeld.
Wij hebben ondertussen gegeten. Een gebonden soep maar geen idee welke. Dat kon niemand aan tafel zeggen. Dan kregen we pizza althans wat er voor door moest gaan. Een broodrand van minimaal 10 cm hoog , en een bij ons aan tafel had een verkoolde.Ik zou mij doodschamen als ik dat aan iemand voor zou zette. Maar het was de cheffin zelf die het heeft neergezet. Verder als ik het had gekregen dan had ik er wat van gezegd. Wij hadden vanmiddag kip en er waren mensen waar de kip nog rood was van binnen. Nee het eten wat ze voorschotelen is niet veel. We weten ook nooit wat we krijgen geen menulijst of wat dan ook. Ik denk wat ze toevallig nog kwijt moeten.
Vandaag was het geen weer maar morgen zou het beter moeten zijn. We wachten maar af.