Heerlijke dag

Vanmorgen wakker omdat Theresa honger had. Ze heeft een broodje gegeten en ze mocht de tv aan. Dan heb ik mij nog een keer omgedraaid. Dan om 8 kwamen daar Meli en Sabrina en we hebben ontbeten. Jannick moest uiteraard werken. We hebben allemaal spierpijn in onze billen van het naar beneden lopen van gisteren. Ik ben gaan douchen en aankleden en Jan is de badjes van zolder gaan halen en die is Meli nu aan het oppompen. Het is bewolkt met zon. De beide kinderen zijn met hun Tablet bezig. Meli ging met de kinderen naar de tuin met water spelen. Ik ben gaan eten maken. Meli had de Pute neergelegd en ik heb da de Putesalat gemaakt of wel een salade met gebakken kalkoenreepjes erop. Kruidenbrood erbij klaar. an kwamen ze allemaal eten en daarna naar beneden. Later nog Thersa met haar Roller en Sabrina met haar fiets. Jannick was vroeg thuis met 4 uur . Een heerlijke dag weer voorbij. (ik had zowaar geen slaapster) Het was erg warm en zonnig , nu wel bij met bergweer omdat het dan niet extreem heet wordt.

Wat heerlijk om zo te kunnen genieten in een badje!!!

Annemarieke 2022-06-18 22:01:29

Doe Sabrina voortaan een badpak aan als je die filmt, en je de film op You tube wilt zetten, dat staat haar ook veel leuker en mooier, ze heeft zulke mooie badpakjes De filmpjes zo, zijn in Holland verboden als je die bekijkt, vandaar dat ik je dit schrijf Nicolette