Vol verwachting

Oostenrijk, Kleinsölk

Maandag 5 december
Vol verwachting klopt mijn hart en niet alleen omdat het sneeuwt maar ook omdat het Sinterklaas is. De sneeuw blijft bij ons nog niet liggen maar hoger valt een behoorlijk pak.
Jannick komt met Ingrid samen en na gegeten te hebben werd het pakjes openen. Ik ben helemaal gelukkig met mijn nieuwe cd van Andreas Gabalier, Jan met zijn zonnenscherm voor zijn navi- Ook zijn fles Ramazotti werd in dank aanvaard.We hebben erg gelachen want Jannick en Ingrid kregen allebei een haribo adventkalender, joelend werden gelijk de eerste 5 luikjes geopend. Uiteraard waren er de Hollandse chocolade letters en de pepernoten. Het toetjes waren de sinterklaaspannenkoeken en die werden door iedereen zeer gewaardeerd.
Hier is het vandaag geen sinterklaas maar Krampusdag die lopen dan overal . Wel komt er in veel winkels bezoek van sinterklaas met zijn krampussen en engelen.
Morgen vieren ze hier sinterklaas.

Kirsten Randy en Bianca hoe was het sinterklaaspakket?