Oudejaarsavond

Vanmorgen half 8 opgestaan en de tafel gedekt. Niet veel later kwam de familie zonder Theresa die nog sliep- Gezellig ontbeten. Daarna gingen Meli en Jannick de nieuwe garderobe opbouwen die ze gekocht hebben. Ziet er goed uit maar het is nog niet klaar want de schoenplanken hadden ze niet. Ik wilde het even bekijken en ik zie staan vanaf 3 januari wordt het geleverd. Dus gezegd tegen Jannick en ze hebben het gelijk besteld want dat ging eerst niet. Ze moeten nog wel waren terug brengen maar dat kan altijd nog. Wie weet hoe snel die planken weg zijn want ze waren bij geen enkele Ikea verkrijgbaar. Het is Elvarli en ze hebben het in het wit gekocht. Je kon ook houtkleur krijgen maar wit voor het trappenhuis oogt veel groter. Ik heb oliebollen beslag gemaakt en laten rijzen dan het appelbeignetsbeslag gemaakt. Ik ben eerst de oliebollen gaan bakken en dan de beignets. Dan heb ik koffie gemaakt en kwam de familie weer boven , hebben we koffie met lekkers erbij gedaan. Jannick had allerlei chococroissant en chococroissants en pain de choco enz. Dan gingen ze opruimen , Theresa weer verder aan het huiswerk maken. Ik heb bij ons opgeruimd en gevulde peertjes met roquefort en gevulde eieren. De salade gemaakt en alles wat naar beneden moest gebracht. Rob is in het land en komt gezellig oudjaar vieren bij ons. Dus we zijn met 7 vanavond. We gaan rondom 5 gourmetten en kaasfondue doen. Tegen 7 naar het vuurwerk en dan gaan we thuis weer verder.
Meli had haar gloednieuwe champagne glazen afgewassen en Theresa gooide ze op de grond. Daarvoor had Jannick de beker van Meli gebroken dus we hebben erg veel geluk te goed (scherven brengen geluk)
Wij wensen allen heel veel liefde, geluk en gezondheid in het jaar 2024.