Eindelijk een echte zomerdag

Wakker voor de wekker en goed geslapen. Fit wil ik niet zeggen want mijn rug blijft wel zeuren.
Na de ochtendritualen de deur open want we hebben een strak blauwe lucht en zon en om 7 uur was het 15 graden. Als Jan ook klaar is gaan we op weg voor een minder deel van de dag. Ik heb een tandarts afspraak.
Vlotjes op weg en het werd al snel heel warm aangzien ik niet minder dan 2 euro had had ik een parkeerkaart voor 2 uur. Normaal lang wachten bij de tandarts nu stond ik al snel weer buiten dus een rondje Schladming in de zon. Maar daar ben je toch snel klaar. Het gebouw waar eerst computer Rafaelt in zat zijn ze met 2 of 3 verdiepingen aan het opstokken, belachelijk in het centrum. het wordt steeds erger in Schladming en het heeft geen charme meer. Nog even langs de Lidl daar want ze hadden weer nederlandse loempia´s in de aanbieding. Aangezien ik niet veel plaats in de vriezer heb had ik alleen maar 4 pakjes van 2 meegenomen. We wilden er vandaag eten en toen kwam Jannick met de kinderen vragen wat wij gingen eten en dat stond hen wel aan dus nu zijn al mijn loempia´s opgegeten. Ik eet er altijd salade bij . Wel een gezellige boel. Later zijn we met zijn allen naar Post gewandeld om daar ijs te gaan eten op het terras cadeautje van Jannick . Ik heb het maar bij ijskoffee gehouden. Ik moet zo lachen om Sabrina die had Milka Eis en ik had haar zo´n koekrolletje die ze op je ijs steken gegeven. Dan hoor je alleen ggggggggg en weg is het.
Jannick had in de avond oefening van de brandweer , Ingrid nog op haar werk en de dames bij ons. Dus we konden niet naar de Angelobung van de Gemeinde Rat. Helaas want het was met eten maar het begon al om 18 uur. Ingrid was kwart over 7 thuis wat snel was en ze had het reuze naar haar zin gehad. Wij blij dat de rust weer gekeerd was. Het is nu 22 uur en we zitten nog steeds met de deuren open het was zelfs zeer heet vandaag en het schijnt morgen nog erger te worden , we zaten dik in de 30tigers vandaag.