Sponsorgesprek

Nederland, Hellevoetsluis

Vrijdagmorgen hadden we een gesprek met een nieuwe sponsor in Hellevoetsluis.
Jannick reed er probleemloos heen en toen we op een weg daar in de buurt moesten invoegen door werkzaamheden stonden we naast de auto van Randy’s schoonouders. Ook zij herkenden ons en zwaaiden. Het is wel heel toevallig als je elkaar zo tegen komt.
We konden het bedrijf vinden en we hadden een goed gesprek met goede gevolgen voor Jannick. Het is een begin waar we heel blij mee zijn.
We reden daar vandaar naar Kirsten en Olivia. Nou dat was dus verschrikkelijk file rijden , een kwartier voor een open brug staan waardoor nog meer file. Jannick zei al ik krijg vannacht vast nachtmerries van auto’s , verkeersborden enz.
We hadden gelukkig onderweg bij de Burger Kingdrive eten gehaald en terwijl we stilstonden in de file eraan begonnen.
We reden een totaal oranje straat in en het zag er overal versierd uit.
Olivia is werkelijk een scheetje, ik moest haar voorlezen en ze bleef boekjes halen.
Ik had cadeautjes voor haar meegenomen waaronder een paar vlindervleugeltjes. Ze deed ze aan en hupte als een vlinder , Kirsten tilde haar op om in de spiegel te kijken en dat gezichtje vergeet ik gewoon niet meer. De verwondering en schittering was gewoon geweldig.
Ze heeft bijna de hele middag met dat ding op haar rug gezeten.
We gingen bij hen weg en op het moment dat we op de rotonde zaten en wilden afslaan richting Alexander werd de weg afgesloten voor onze neus . Jannick wist niet gelijk wat hij moest doen, ik zei nog richting Nieuwekerk maar hij nam de verkeerde baan. Gelukkig wisten we daar vandaan terug naar Kirsten te komen en een half uur later een nieuwe poging die wel lukte. Maar bij Moordrecht alweer file. We waren gelukkig nog bijtijds bij de familie de Wit.
We hebben voetbal gekeken maar Jannick ging vroeg naar bed, de meiden waren naar bed, Astrid ging naar bed maar Peter en ik hebben het helemaal afgekeken. Wat een sensatie op het eind, dat de Turken toch nog de Kroaten versloegen.