Een leuke verrassing

Ik kan niet zeggen dat ik slecht geslapen heb, ik werd ook pas om half 10 wakker dus helemaal uitgerust. Dan gaan douchen en aankleden, bedden afgehaalden de eerste was erin. Ontbijten en een kop koffie.
Jannick kwam de babyfoon halen , hij had gisteren nieuwe oplaadbatterijen ervoor gekocht .
We zijn gisteren begonnen meteen nieuwe Netflix serie "Weisssensee" om te kijken. Ik ben vanaf de eerste aflevering er midden in. Er staan 4 series op Netflix dus ik kan even vooruit. De sfeer en hoe het was herken ik wel van toen ik in het oostblok was. Het gevoel en de angst van de mensen kijkt iemand hoort iemand . Het altijd over de schouder meekijken van de staat.
Weissensee ist eine Fernsehserie des Ersten Deutschen Fernsehens (Das Erste). Die Serie schildert das Schicksal der Familien Kupfer und Hausmann in Ost-Berlin im Jahre 1980 (1. Staffel) und 1987 (2. Staffel), vom Zeitpunkt des Mauerfalls bis Januar 1990 (3. Staffel) sowie zur Zeit der Einführung der D-Mark usw. im Juni 1990 (4. Staffel). Schauplatz ist überwiegend der Ortsteil Weißensee im Ost-Berliner Bezirk Pankow.
Het grappige is dat ik tegen Jan zei het is zo herkenbaar het is precies als toen ik daar was. Dan heb ik bovenstaand stukje gevonden en het is precies de tijd dat ik daar was.
We waren ons net aan het overleggen wat we zouden gaan doen hoorden we Sabrina. En wij uhhhhhhhhh en zie daar kwam de hele familie binnen, Volgens Ingrid wilde Theresa naar ons toe. Eigenlijk wilde ze de kinderen tussen 7 en half 8 komen halen maar Jannick heeft nee gezegd dat is te laat tussen 5 en 6 is het prima ze moeten morgen naar school. Eigenlijk denk ik dat ze zelf iets wilde doen. Dus een gezellige middag met elkaar. Dat zijn leuke verrassingen.

O, dat was zeker een hele fijne verrassing! 😍