Hard gewerkt

Wakker worden om kwart voor 9 met een stralende zon is niet verkeerd. Er hangt wel wat sluierbewolking maar dat mag de pret niet drukken. Het duurt nog wel even voor de temperatuur ook lekker is. Mijn heup doet nog pijn maar minder dan gisteren.
Om 10 uur waren we bereid om naar de tuin te gaan. Ik had Jannick gisteren gevraagd om ook tegen Meli te zeggen dat de konijnen opgesloten moeten blijven . Dan zouden wij proberen het hek te verhogen en de gaten te repareren.
We zijn tot 12 uur bezig geweest en dan was het tijd voor middagpauze. Snel middageten gemaakt een eitosti. Je klutst eieren naar grote van je pan , ik had er 3 voor Jan. Dan doe je dat in een ingevette pan en gelijk 2 toastbrood erop. Beleggen met ham en kaas en dan kruiden erop en wat zout. Deksel op de pan en het ei zachtjes laten stollen. Dan het ene toastbrood met alles omhoog en op de andere keren. Voor mezelf maar 2 eitjes gebruikt maar wel wat tomatenketchup en gefruite uitjes. Dan kan je het uit de pan scheppen. Was erg lekker en snel klaar. Nu aan de koffie en dan wordt het langzaam weer tijd om aan het werk te gaan.
Dan waren we om half 3 klaar en we hadden ondertussen al de konijnen vrij gelaten. Flappie bleef hysterisch zoeken naar een uitgang. Lucy en Psycho vonden het goed en gingen aan de takken knagen die ik had neergelegd en de sla eten. Kom ik boven had Ingrid een bericht gestuurd of de kinderen eerder mochten komen. Uiteraard was dat goed dus een kwartier later waren ze er. Jannick had gisteren fotos aan Theresa gestuurd van haar Harry Potter kostuum dus die had ze gelijk aangetrokken.
Er is gelijk weer leven in huis. Het is herfstvakantie dus er is geen taekwondo. Ze mogen nu tot dinsdagmiddag blijven. ze zijn nu braaf tv kijken. Ik denk dat Jannick met een 3 kwartier thuis komt. Meli is de hele dag bij het RK.
Dan belde Jannick dat hij later thuis zou komen . Hij liet zich door Dominik naar het ziekenhuis brengen, Hij heeft last van zijn knie en kan ondertussen bijna niet lopen. Hij kwam later dus thuis en moet een mri maken. Ze denken dat een band onder zijn knieschijf is geschoten. Dat moet een mri bevestigen en kan alleen operatief goed komen. Maar dat gaat niet op slag en stoot. Alleen in het ziekenhuis zelf maar dat is privaat en moet je zelf betalen en dat is 200 Euro. Dus nu moet hij maandag bellen of er toevallig iemand heeft afgezegd anders een probleem want hij gaat woensdag met Sabrina op Reha. Dan is hij 2 weken weg.