het weer is totaal verrück

Het weer is totaal verrückt.

Donnerstag 8.Jänner
De dag begon zonnig en een blauwe lucht maar helaas toch weer dichtgetrokken. Het was vanmorgen -4 en nu iets boven plus. Er kwam net een hele schoolklas kinderen voorbij langlaufen, altijd leuk om te zien hoe sommige gewoon de swung hebben en andere met vallen en opstaan voorbij komen. Het plezier was er niet minder om. Allemaal een rugtas dus duidelijk aan het toeren.
Ik ben nog steeds snot en snot verkouden en Jan ook. Vandaag 24 jaar geleden kreeg ik Jannick en ik heb hem nog steeds om me heen nu met zijn eigen gezin maar de pret is niet minder. We mochten vandaag dan ook op Theresa passen en zij gingen naar Liezen. Toen ze terug kwamen hadden we al gegeten en lag Theresa in bed. Ze hadden beide erg mooie schoenen gekocht in de nieuwe Rieker winkel in de Arcade en Jannick zijn 3e staffel van Game of Thrones en nog wat dingen.
Nu gaan zij eten en dan gaan we koffie drinken met taart beneden. Dan zal het ook wel weer tijd worden dat Jan naar zijn werk moet.
Ik ben mee gegaan met Jan want mijn nieuwe gebitsframe doet me erg pijn. Kwam bij de tandarts aan en het was net voor 16 uur en eigenlijk waren ze aan het afsluiten maar ik mocht van hem gelijk doorlopen. Dat is dus een hele verbetering maar om het helemaal goed te laten komen zou ik mijn implantaten moeten vervangen en dat kost me gewoon veel te veel geld. Dus ik moet het voorlopig maar hier mee doen.
Ik vond ondanks dat het maar 2 graden was erg lekker buiten en dat na een week niet weg te zijn geweest. Het heeft me wel goed gedaan even eruit. Beetje rond gekeken en nog wat inkopen gedaan en dan met Jan samen een lekkere Doner Kebab gehaald. Heerlijk met heel veel verse groente-
Zo dadelijk krijg ik de babyfoon en dan gaan Jannick en Ingrid naar de bios ook naar Streif.